نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

اختلاف نظر میان آمریکا و اروپا مانعی بر سر راه مذاکرات هسته‌ای

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد نظام سیاسی آمریکا و اروپا عزمی برای تصمیم گیری ندارند و اختلافات موجود میان هیات حاکمه ایالات متحده و قاره سبز، مانعی برای رسیدن به جمع بندی های لازم درباره مذاکرات هسته‌ای با ایران است.
به گزارش اقتصادسرآمد، ابراهیم عزیزی ، در رابطه با ابتکارات ارائه شده از سوی کشورمان به هماهنگ کننده اتحادیه اروپا با هدف پیشبرد و جمع بندی مذاکرات وین، گفت: متاسفانه علی رغم حسن نیتی که ایران در گفتگوهای برجامی نشان داده، شاهد اراده سیاسی از طرف های مقابل نبودیم.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع نظام سیاسی آمریکا و اروپا عزمی برای تصمیم گیری ندارند و اختلافات موجود میان هیات حاکمه ایالات متحده و قاره سبز، مانعی برای رسیدن به جمع بندی های لازم است.
وی با اشاره به اینکه ایران همواره اعلام کرده برای مذاکره مشکلی ندارد و در این راستا اقدام لازم را انجام داده است، ادامه داد: در همین راستا در موارد قبلی نیز ابتکاراتی را به طرفین مذاکره ارائه کردیم که این امر نیز بیانگر حسن نیت و جدی بودن کشورمان در گفتگوهای برجامی است.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بنابراین اگر آمریکایی ها و اروپایی ها آمادگی داشته باشند و در چارچوب مذاکرات تعیین شده از سوی ایران حرکت کنند، بدون شک ادامه مسیر گفتگوها در دسترس خواهد بود.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این میان مقامات آمریکایی و اروپایی نیز باید دست از اظهار نظرهای متناقض بردارند زیرا چنین رفتارهایی منجر به نتیجه نخواهد شد.
 اختلاف نظر میان آمریکا و اروپا مانعی بر سر راه مذاکرات هسته‌ای
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه