پیشرفت ۵۰ درصدی جاده دسترسی مجتمع بندری نگین


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: پروژه جاده دسترسی مجتمع بندری نگین به عنوان یکی از پروژه‌‎های مهم زیرساختی بنادر استان بوشهر اکنون در حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیمانکار متعهد شده پروژه را تا پایان سال تکمیل کند.
به گزارش اقتصادسرآمد، محمد شکیبی نسب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس برنامه زمان بندی اجرای جاده دسترسی مجتمع بندری نگین در چهار قطعه پیش بینی شده است که تاکنون ۲ کیلومتر ابتدایی آن از سمت بزرگراه بوشهر – برازجان یک لایه آسفالت انجام شده و عملیاتی تکمیلی آن نیز در دست انجام است.
وی بیان کرد: بر اساس برنامه تعهدی پیمانکار از کیلومتر ۲ تا کیلومتر ۴.۲ تا ۳۱ تیرماه، مابقی پروژه تا کیلومتر ۷.۳ تا ۳۰ مهرماه و مابقی آن نیز تا پایان دی ماه امسال آسفالت می‌شود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: مهم‌ترین بخش پروژه اجرا، زیرسازی و شمع کوبی برای اجرا پل فلزی جاده دسترسی مجتمع بندری نگین است که انجام شده و سازه‌های موردنیاز تکمیل پل نیز در حال حمل و تخلیه هستند.
شکیبی نسب ادامه داد: مجتمع بندری نگین پس از اتمام جاده و همچنین بهره برداری از تاسیسات زیربنایی به صورت تمام و کمال آماده واگذاری به سرمایه گذاران بخش خصوصی می‌شود.
پیشرفت ۵۰ درصدی جاده دسترسی مجتمع بندری نگین
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه