بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور  از تصفیه خانه های فاضلاب شهر سنقر  و روستای فارسینج 

کرمانشاه- معاون اجرایی رئیس جمهور، نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب، معاون عمرانی استانداری و ریاست سازمان برنامه و بودجه استان از تصفیه خانه های فاضلاب شهر سنقر و روستای فارسینج بازدید کرده و در روند اجرای پروژه قرار گرفتند.
 محسن منصوری معاون اجرائی رئیس جمهور، سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی به همراه رضا داودی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب و معاونین این شرکت از تصفیه خانه های شهر سنقر و روستای فارسینج بازدید کردند.
رضا داودی در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر سنقر بیان داشت: این تصفیه‌خانه‌ با ظرفیت ۴۷ هزار نفر امکان تصفیه ۷ هزار و ۴۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز را دارد و می تواند ۲/۷ میلیون متر مکعب پساب در سال برای مصارف و توسعه صنعت تولید کند.
ایشان خاطر نشان کرد: تاکنون شبکه و خطوط انتقال این پروژه بیش از ۷۰ درصد و تصفیه خانه هم ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل آن به ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
داودی افزود: مقرر شد که تامین اعتبار جهت تکمیل این طرح در سفر بعدی ریاست جمهوری به استان در دستور کار قرار گیرد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در بازدید دیگری که بهمراه معاون اجرایی رئیس جمهور از تصفیه خانه فاضلاب روستای فارسینج داشتند اظهار داشت: شبکه و خطوط انتقال این تصفیه خانه بیش از ۹۰ درصد و کل تصفیه خانه بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل پروژه  به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور  از تصفیه خانه های فاضلاب شهر سنقر  و روستای فارسینج 
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه