با کمک شورای اسلامی و کارکنان شهرداری اراک، ظرفیت ها را به فعل تبدیل می کنیم


اراک - غلامی خبرنگار اقتصادسرآمد- شهردار جدید اراک گفت: در شورای ششم شهر اراک تضارب افکار بسیار بالاست و در عین حال وحدت آرا دیده می‌شود، همچنین مجموعه شهرداری نیز یک مجموعه هماهنگ است و با عنایت بر این مهم به دنبال آن خواهیم بود تا ظرفیت‌ها را به فعل تبدیل کنیم.
علیرضا محمودی در آئین معارفه شهردار اراک با تاکید بر اینکه شهر اراک در بسیاری از موضوعات باید محور تحول و توسعه باشد، افزود: خدمت به مردم کار بسیار سختی است و انتظارات بسیار بالاست؛ ولی با راهنمایی شورا و مسئولان می‌توانیم اتفاقات خوبی را با رویکرد مردم محوری رقم بزنیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز پس از ۱۴ سال به اراک باز می‌گردم و برای ارائه تجربیات و خدمات نیازمند کمک اعضای ۱۱ نفره شورای شهر، پرسنل شهرداری و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هستم.
محمودی با اشاره به دستورات وزیر کشور در حکم ابلاغی، گفت: قطعا با کمک شورا این تاکیدات و بندهای مدنظر وزیر کشور را اجرا خواهیم کرد.
شهردار اراک در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: استان مرکزی دو مزیت نسبی شامل صنایع و شاهراه بودن را داراست و می‌توانیم این صنعت که گاهی به عنوان یک تهدید مطرح می‌شود را به فرصت تبدیل و از پتانسیل آن به نفع مردم استفاده کنیم.محمودی یادآور شد: از همه مسئولین و مردم تقاضا دارم در راستای توسعه شهر اراک کمک کنند.
با کمک شورای اسلامی و کارکنان شهرداری اراک، ظرفیت ها را به فعل تبدیل می کنیم
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه