اعزام خبرنگاران لرستانی به اردوهای  راهیان پیشرفت 


خرم آباد- سبحان حبیبی خبرنگار اقتصادسرآمد- مسئول بسیج رسانه لرستان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای اهالی رسانه استان، از اعزام خبرنگاران لرستانی به اردوهای راهیان پیشرفت خبر داد.
رضا مریدی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات بسیج رسانه لرستان، اظهار داشت: تا کنون شش دوره جشنواره «ابوذر» در لرستان برگزار شده است.
وی عنوان کرد: امسال هفتمین دوره این جشنواره در لرستان برگزار می‌شود.
مسئول بسیج رسانه لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت با شرکت خبرنگاران و اهالی رسانه استان، بیان داشت: در این راستا نیز دو دوره از این اردوهای راهیان پیشرفت رسانه‌ها و خبرنگاران از سوی بسیج رسانه استان برگزار شده است.
مریدی، گفت: این اردوهای راهیان پیشرفت نیز به مقصد شرکت داروی سازی اکسیر بروجرد و همچنین نمایشگاه هوا فضای سپاه برگزار شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری دوره‌های آموزشی برای خبرنگاران و اهالی رسانه استان اشاره کرد و گفت: در این راستا نیز سه دوره آموزشی برای خبرنگاران استان برگزار شده است.وی گفت: این دوره‌های آموزشی نیز شامل طراحی نشریه و این‌دیزاین، آموزش عکاسی و آموزش فتوشاپ بوده است.مسئول بسیج رسانه لرستان در ادامه سخنان خود از برگزاری همایش‌های جهاد تبیین با حضور خبرنگاران استان اشاره کرد و گفت: این همایش‌ها نیز با عنوان «سواد رسانه» و همچنین «حمایت از مردم غزه» در استان برگزار شده است.
 اعزام خبرنگاران لرستانی به اردوهای  راهیان پیشرفت 
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه