تعهد ایالت مریلند برای بازنگری در منابع انرژی فراساحلی مریلند و کاوش در مناطق جدید  انرژی بادی دریایی

اعضای دولت بایدن، به همراه ادارات و مقامات مختلف، تعهد مشترکی را برای ارزیابی نواحی افزوده در سواحل مریلند که به طور بالقوه می‌توانند از پروژه‌های انرژی بادی فراساحلی پشتیبانی کنند، اعلام کرده‌اند.
به گزارش بین الملل پایگاه خبری اقتصاددریایی، این همکاری شامل وزارت کشور، وزارت دفاع، اداره ملی اقیانوسی و جوی، گارد ساحلی ایالات متحده، اداره ملی هوانوردی و فضایی و همچنین سناتورهای آمریکایی بن کاردین و کریس ون هولن و فرماندار مریلند، وس مور است.
در این رابطه مایک شولر در سایت gCaptain می نویسد: بر اساس این تعهد مشترک، دولت و ایالت مریلند برای پیشبرد بازنگری در این مناطق، با همسویی با اهداف قانون ترویج منابع انرژی بادی فراساحلی مریلند، با یکدیگر همکاری خواهند کرد. آن‌ها همچنین در نظر دارند که چگونه تلاش‌های فدرال و ایالتی می‌تواند هرگونه کاهش ضروری مربوط به فعالیت‌های دریایی موجود را برطرف کند. این تلاش‌ها بخشی از طرح گسترده‌تر دولت بایدن برای تقویت صنعت بادی فراساحلی آمریکا با هدف استقرار 30 گیگاوات (GW) ظرفیت انرژی بادی دریایی تا سال 2030 است.
اطلاعیه ای که پس از انتشار یک اخطار فروش پیشنهادی توسط وزارت کشور است، قصد دارد در اواسط سال 2024 یک فروش اجاره باد دریایی برای حدود 278000 هکتار در اقیانوس اطلس مرکزی انجام دهد. این فروش پتانسیل تولید انرژی پاک کافی برای تامین برق بیش از 2.2 میلیون خانه را دارد. با این حال، منطقه شناسایی شده به نام آب و هوای B-1 که قبلاً برای اجاره در نظر گرفته شده بود، به دلیل هزینه های قابل توجه و تلاش های کاهشی مورد نیاز، غیرقابل دوام تلقی شده است.به جای آب و هوای B-1، دولت منطقه ای به اندازه مشابه در سواحل مریلند با پتانسیل تولید، انرژی بادی را شناسایی کرده است. این منطقه، همراه با سایر مناطق بالقوه بادی دریایی در امتداد خط ساحلی اقیانوس اطلس مرکزی، تحت تجزیه و تحلیل بیشتری قرار خواهد گرفت و ممکن است در فروش یا اجاره باد دریایی آینده در اوایل سال 2025 گنجانده شود.
تعهد ایالت مریلند برای بازنگری در منابع انرژی فراساحلی مریلند و کاوش در مناطق جدید  انرژی بادی دریایی
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه