شکیبی نسب در نشست با دبیر انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران:

فعالیت شرکت های کشتیرانی  در بوشهر گسترش می یابد


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با برنامه ریزی انجام شده فعالیت شرکت‌های کشتیرانی زیرمجموعه انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران در بندر بوشهر توسعه می‌یابد.
به گزارش اقتصادسرآمد،  شکیبی نسب در نشست با دبیر انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران و هیات مدیره آن انجمن در بوشهر اظهار کرد: برقراری خطوط کشتیرانی از بنادر بزرگ به بنادر استان بوشهر همواره یکی از اولویت های راهبردی این اداره کل در راستای تحقق توسعه دریامحور محسوب می شود.
وی بیان کرد: در این ارتباط ساز و کارهای بسیار خوبی برای افزایش میزان تعاملات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران با رویکرد افزایش ترافیک کالا و کانتینر در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: برقراری خطوط منظم کشتیرانی در مسیرهای داخلی و خارجی بدون تردید به رونق بیشتر بنادر استان نیز کمک می کند که پس از ابلاغ سیاست های کلی توسعه دریامحور از سوی رهبر معظم انقلاب توجه ویژه تری به این حوزه معطوف شده است.
شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: زیرساخت های بسیار خوبی در بنادر استان بوشهر و بویژه مرکز استان وجود دارد که این ظرفیت باید به بهترین نحو ممکن در خدمت بخش خصوصی کشور و بویژه حوزه صادرات قرار گیرد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهرادامه داد: استان بوشهر به واسطه سابقه درخشان در حوزه دریا و دریانوردی می تواند نقش آفرینی بیشتری در اقتصاد دریامحور ایفا کند که برای تحقق این مهم از سوی سازمان بنادر و دریانوردی اهتمام ویژه ای ایجاد شده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: اکنون از لحاظ زیرساختی نیز طرح های متعددی در بنادر استان بوشهر و بویژه مجتمع بندری نگین در دست احداث است.
شکیبی نسب گفت:ک اتمام این طرح ها نویدبخش توسعه فعالیت های حوزه دریا و دریانوردی و افزایش فرصت های شغلی استان در این حوزه است.
فعالیت شرکت های کشتیرانی  در بوشهر گسترش می یابد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه