پیشرفت ۷۰ درصدی طرح احداث  اسکله های رمپ در بندر دیر

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: پیشرفت فیزیکی طرح احداث اسکله های رمپ در بندر دیر به ۷۰ درصد رسیده و یک پست آن در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
به گزارش اقتصادسرآمد، عباس محمدصادقی در بازدید از طرح یاد شده اظهار کرد: با هدف بهره‌برداری و استفاده بندرنشینان دیر، عملیات اجرایی طرح احداث اسکله‌های رمپ این بندر با سرعت و شتاب قابل قبولی در حال اجرا است.
وی بیان کرد: با بهره‌برداری از یک پست اسکله رمپ و دلفین های پهلوگیری بندر دیر در دهه فجر، ۵۰۰ تن به ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر دیر افزوده خواهد شد.
معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: فاز یک این طرح شامل اسکله ۵۰۰ تنی، دیوار برگشتی،۶ دلفین پهلوگیری و تعریض موج شکن است که با هزینه بالغ بر ۶۳۰ میلیارد ریال انجام شده است.
محمدصادقی ادامه داد: با اتمام طرح پنج پست اسکله رمپ در بندر دیر، در مجموع پنج هزار و ۵۰۰ تن به ظرفیت تخلیه و بارگیری این بندر افزوده می‌شود.
وی گفت: احداث اسکله های رمپ بندر دیر به عنوان یکی از نیازهای مهم بندر برای توسعه صادرات، بدون تردید رونق بخش بندر دیر و افزایش فرصت‌های شغلی این بندر خواهد شد.
پیشرفت ۷۰ درصدی طرح احداث  اسکله های رمپ در بندر دیر
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه