فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی برگزار می کند

جشنواره ملی«در یادها» با مشارکت جامعه ورزش‌های دریایی و ساحلی

سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی از برگزاری جشنواره ملی ورزش های دریایی و ساحلی «دریادها» به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.  
به گزارش اقتصادسرآمد، رضا شجیع در همین راستا افزود: به منظور مشارکت موثر و اثربخش جامعه ورزش‌های دریایی و ساحلی کشور در بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر و همچنین به‌منظور فرهنگ‌سازی و ترویج رشته‌های دریایی و ساحلی در میان عموم مردم «جشنواره فرهنگی ورزشی دریادها» در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
شجیع در ادامه اظهار داشت: شعار این جشنواره برگرفته از نام «دریا» به عنوان نماد ورزش‌های مرتبط با فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی و «یادها» به عنوان نماد گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی است.
سرپرست فدراسیون در ادامه به اهداف این جشنواره اشاره کرد و گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری (دامت برکاته) در تحقق سیاست‌های توسعه دریامحور، ایجاد نشاط اجتماعی، شناسایی استعدادهای برتر و بسترسازی رشد و پیشرفت ایشان و ایجاد رقابت بین هیأت های استانی از دیگر اهداف این جشنواره فرهنگی ورزشی است.
وی ادامه داد: ضمن اینکه تاکید بر تحت پوشش قرار دادن حداکثری رشته‌های مرتبط با فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی، توجه به تنوع جمعیتی مخاطبان (رده‌های سنی مختلف)، توجه به تنوع منطقه‌ای در برگزاری (اجرای جشنواره در شهرستان‌های مختلف کشور) و توجه به پیوست فرهنگی از سیاست‌های طراحی شده برای این رویداد ملی است.
فرایند ثبت نام در این جشنواره از طریق هیأت های استانی فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی آغاز شده و جشنواره در روزهای ده لغایت بیست و دو بهمن ماه برگزار خواهد شد.
جشنواره ملی«در یادها» با مشارکت جامعه ورزش‌های دریایی و ساحلی
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه