سرپرست هیات ورزش‌های دریایی و  ساحلی استان بوشهر

بوشهر میزبان  دوجشنواره بزرگ ورزش‌های آبی ساحلی می‌شود


سرپرست هیات ورزش‌های دریایی و  ساحلی استان بوشهر گفت: به مناسبت دهه فجر و همچنین روز بوشهر ۲ جشنواره بزرگ ورزش‌های آبی ساحلی با عنوان‌ در یادها و جشنواره بوشهر گیمز برگزار می‌شود.
به گزارش اقتصادسرآمد، عبدالرسول غلامی به ایرنا اظهار کرد: استان بوشهر در حوزه گردشگری ساحلی و دریایی ظرفیت خاص و کم نظیری دارد و تلاش می‌شود با تعریف رویدادهای مختلف و توسعه زیرساخت‌ها، این ظرفیت در جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی استفاده شود.
وی بیان کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی در راستای فرهنگ سازی و ترویج رشته‌های دریایی و ساحلی و همگام با سیاست‌های کلان اقتصا د دریامحور است.
سرپرست هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی استان بوشهر تصریح کرد: با راه‌اندازی هیات ورزش‌های ساحلی و دریایی در استان بوشهر از تیرماه سال جاری تاکنون چند جشنواره ورزش‌های آبی ساحلی در بوشهر برگزار و با استقبال خوبی نیز مواجه شد.غلامی ادامه داد: هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی استان بوشهر اهتمام ویژه به رونق و تعمیم بیش از پیش این ورزش‌های آبی و ساحلی در استان داشته و در این زمینه تمام ظرفیت‌ها را به کار گرفته است.
وی عنوان کرد: یکی از محورهای برنامه هفتم توسعه توجه به اقتصاد دریا محور با رویکرد پایداری و حفظ محیط زیست است که گردشگری نیز به عنوان یکی از ارکان اساسی اقتصاد دریا محور محسوب
 می‌شود.
بوشهر میزبان  دوجشنواره بزرگ ورزش‌های آبی ساحلی می‌شود
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه