۵۰ درصد اشتغال دلوار از طریق تجارت دریایی است


 بخشدار دلوار گفت: بیش از ۵۰ درصد اشتغال در بخش دلوار از طریق تجارت دریایی است.
به  گزارش اقتصاد سرآمد، عبدالرضا عالی‌پور  در بازدید از گمرک دلوار گفت: اجرای سیاستگذاری اقتصاد دریا محور با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، باید با هماهنگی و برابری حقوق دولت و ملت و در راستای ایجاد اشتغال پایدار صورت پذیرد.
وی افزود: گمرگات نقش مهمی در حوزه اقتصاد کشور دارند و وظیفه مهم اعمال حاکمیت دولت در اجرای مفاد قانونی امور گمرکی از قبیل ورود و خروج کالا در حوزه تجارت و ارایه خدمات مطلوب و به‌هنگام به فعالان اقتصادی را بر عهده دارد.
بخشدار دلوار خاطر نشان کرد: بخش دلوار با دارا بودن دو بندر مهم تجاری همواره به عنوان یکی از قطب‌های مهم تجارت در استان و کشور مطرح بوده که علاوه بر انجام مبادلات تجاری گسترده، اشتغال بیش از ۵۰ درصد مردمان این دیار را نیز به خود اختصاص داده است.
عالی پور بخشدار دلوار تصریح کرد: مردمان دلیر و سلحشور ساحل نشین، زندگی و کارشان عجین با دریا و اقتصاد و گمرک است و همواره در همه اعصار و دوران‌ها زمانی را نمی‌توان یافت که آنان بدون دریا و تجارت و گمرگ زیسته باشند.
  بخشدار دلوار گفت: کارکنان زحمتکش گمرکات استان بوشهر خصوصا مدیران گمرک دلوار و بوالخیر در سنگر حفاظت از مرزهای اقتصادی و تجاری بخش دلوار، استان بوشهر و کشور متعهدانه و دلسوزانه تلاش می‌کنند که شایسته تقدیر هستند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، وی افزود: امیدوارم با همدلی و همراهی مجموعه گمرکات که همیشه خدمتگزار مردم بوده و هستند بتوانیم شاهد پیشرفت و آبادانی و اشتغال مولد و پایدار در بخش دلوار و استان بوشهر باشیم.
۵۰ درصد اشتغال دلوار از طریق تجارت دریایی است
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه