سارقان طلا در خرم آباد دستگیر شدند

خرم آباد- سبحان حبیبی خبرنگار اقتصادسرآمد- رییس پلیس آگاهی لرستان گفت: ۲ سارق منزل در شهرستان خرم آباد دستگیر شدند و ۲۲۰ گرم طلاجات از آنها کشف و ضبط شد. 
به گزارش  از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ عبدالرضا رخشان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات در شهرستان خرم آباد، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با تلاش اطلاعاتی و شبانه روزی موفق شدند ۲ سارق را در این خصوص شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند که در این رابطه یک مالخر نیز دستگیر شده است.
وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۲۲۰ گرم انواع طلاجات کشف شد افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد سارقان در ساعات خلوت و پس از شناسایی سوژه خود و حصول اطمینان از خالی بودن منازل اقدام به سرقت می کردند. 
فرمانده انتظامی پلدختر نیز اظهار داشت: ماموران انتظامی یگان امداد در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل بار مشکوک شدند و طی عملیاتی آن را متوقف کردند.
سرهنگ شاپور گراوند افزود: دربازرسی از این خودرو ۲ هزار ثوب انواع لباس خارجی قاچاق فاقد مجوز کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شده است و کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را پنج میلیارد ریال برآورد کردند.
فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به اماکن خصوصی در شهرستان، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۷ خرم آباد با انجام اقدامات پلیسی یک نفر را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
وی با اشاره به اینکه متهم علت و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد گفت: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به 
فرمانده انتظامی الیگودرز نیز گفت: در پی سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهر الیگودرز، بررسی موضوع با هدف دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کلانتری های این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ علی اسدالهی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی و کلانتری های این فرماندهی پس از انجام اقدامات تخصصی و استفاده از شگردهای پلیسی به سرنخ هایی از سارقان پی بردند و پس از هماهنگی قضائی، طی عملیاتی غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.
سارقان طلا در خرم آباد دستگیر شدند
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه