با حمایت مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان ، این شرکت  مشمول ۵ درصد تخفیف خوراک شد 


اصفهان- مریم مومنی خبرنگار اقتصادسرآمد- پتروپالایش سهروردی با ثبت پیشرفت مدنظر در پروژه کیفی سازی RHU، تخفیف ۵ درصدی خوراک برای هلدینگ پتروپالایش اصفهان را محقق نمود.  
مدیرعامل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان در دیدار نوروزی، ضمن تبریک سال نو به کارکنان شرکت گفت: با روند رو به پیشرفت طرح های پتروپالایش سهروردی به عنوان یکی از شرکت های تابعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان، توانستیم از جریمه خوراک عبور کنیم و این هلدینگ تنها مجموعه پتروپالایشی کشور شد که از امتیاز تخفیف خوراک بهره مند گردید.  
آقای مهندس علی میثاقی با قدردانی از حمایت های هیئت مدیره شرکت و مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: در ۳ ماه اول سال جاری حجم زیادی از کار در پروژه هایRHU ، HPU و بویژه  RFCC برنامه ریزی شده است که باید با تلاش به عدد پیشرفت مورد نظر برسیم. مدیرعامل شرکت پتروپالایش سهروردی با تاکید بر تخصصی و پیچیده بودن کار در پروژه های مدرن کیفی سازی محصولات پالایشگاهی گفت: اجرا و اتمام طرح های پتروپالایش سهروردی با ویژگی های خاصی که دربردارد، بی تردید تجربه ای ارزشمند و سابقه ای درخشان، قوی و پرافتخار برای همکاران محسوب می شود. خانم دکتر رحمانی مدیر روابط عمومی و بین الملل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان هم در این مراسم با اشاره فعالیت های رسانه ای شرکت در بخش های پروژه ای و فرهنگی-مذهبی در سال گذشته گفت: همه اقدامات انجام شده در پروژه های شرکت شامل فرآیندهای ساخت و نصب تجهیزات، ثبت، ضبط و آرشیو شده است. در پایان این نشست از سرود اختصاصی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان رونمایی شد.
با حمایت مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان ، این شرکت  مشمول ۵ درصد تخفیف خوراک شد 
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه