اعزام مربی هنری به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان


    سنندج- شرمین پیمانکار خبرنکار اقتصادسرآمد-  علی‌اصغر دریایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در دیدار با مدیر و کارکنان ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان اظهار کرد: خوشبختانه در یک سال گذشته شاهد رونق فعالیت‌های فرهنگی هنری در سطح کانون‌های مساجد استان بوده‌ایم.
دریایی با تاکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در سطح کانون‌های مساجد استان گفت: مربیان هنری به مساجد استان اعزام می‌شوند.
وی به برگزاری مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در اسفند ماه سال گذشته در کردستان اشاره کرد و افزود: اتفاقات خوبی را در این جشنواره شاهد بودیم و کردستان نشان داد که در برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری در حوزه مساجد تاثیرگذار است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با بیان اینکه فعالیت در حوزه تربیتی ارزشمند است، اضافه کرد: آنچه در عرصه فرهنگی و هنری ماندگار است فعالیت در حوزه تربیتی است.
دریایی از اعزام و تامین مربی در حوزه‌های فرهنگی و هنری برای فعالیت در سطح کانون های مساجد خبر داد و گفت: زمانی مسجد رکن اصلی هر رویداد فرهنگی، هنری و اجتماعی بود ولی از زمانی که این رویدادها را از مسجد جدا کردیم، حضور مردم در مساجد نیز کمرنگ شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان تاکید کرد: باید بتوانیم دوباره رویدادهای فرهنگی هنری همچون تئاتر و سرود را در مساجد احیا و برای گروه‌های مختلف از جمله کودکان در مساجد کار تربیتی انجام دهیم و تولید محتوا کنیم.
اعزام مربی هنری به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه