رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان

تخصیص 9هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های زیربنایی استان اردبیل


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: ۹ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال اعتبار امسال برای ساماندهی طرح‌های زیربنایی و مهم این استان به حساب دستگاه‌های اجرایی واریز شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، داود شایقی به ایرنا اظهار کرد: این منابع با پیگیری‌های هفتگی استاندار اردبیل از تهران و عنایت سازمان برنامه و بودجه به حساب دستگاه‌های اجرایی استان واریز شد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل نیز به صورت جدی پیگیر جذب این منابع بود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: ۱۶۰ هزار میلیارد ریال به صورت سرجمع به حساب وزارتخانه‌های بهداشت، راه و شهرسازی، نیرو، بنیاد مسکن و نوسازی مدارس توسط سازمان برنامه و بودجه کشور به خزانه‌داری کشور ابلاغ شد که امیدواریم دستگاه‌های اجرایی اردبیل با پیگیری مستمر سهم خود را از این منابع دریافت کنند.
شایقی ادامه داد: در جلسه اخیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ، استاندار اردبیل از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا با پیگیری سهم استان گزارش خود را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل اعلام کنند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اولویت توزیع اعتبارات را توجه به طرح‌های نیمه‌تمام در حوزه بزرگراه و سایر طرح‌های زیربنایی اعلام کرد و گفت: با اخذ مجوز ماده ۲۳ و ارائه گزارش توجیهی تلاش شد تا برای توسعه شبکه بزرگراهی استان، راه‌آهن و تکمیل سدها و مجتمع‌های آبرسانی اعتبارات خوبی از منابع ملی دریافت کنیم.
وی ادامه داد: راه اصلی کلور – درام، اردبیل – مشگین‌شهر، مشگین‌شهر - پارس‌آباد، رضی – گرمی و بیله‌سوار، تونل حیران و تونل اسالم از جمله این طرح‌ها است.
شایقی همچنین با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته به طرح‌های بزرگراهی استان افزود: در سال‌های اخیر برای راه‌های مواصلاتی استان با هدف ارتقا به بزرگراه از جمله جاده اردبیل – سرچم ، تونل حیران ، کلور – درام و جاده گرمی – بیله‌سوار چهار تا پنج برابر اعتبار مصوب منابع از طریق ردیف‌های ملی تخصیص یافته است.
تخصیص 9هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های زیربنایی استان اردبیل
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه