فرمانده انتظامی شهرستان تبریز

کشف ۱۰۰ گرم شیشه و ۳۰گرم  تریاک و دستگیری ۱ نفر سوداگر مرگ در تبریز

تبریز _امید محمدزاده خبرنگار اقتصاد سرآمد - فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از شناسایی و دستگیری ۵ نفر از افراد معلوم الحال و مخل نظم امنیت عمومی  در این شهرستان خبر داد .
 سرهنگ یدالله جهان‌آرا در تشریح این خبر گفت؛ ماموران کلانتری ۲۶ باغمیشه در پی دریافت خبرهايي مبنی بر وقوع چندین فقره مزاحمت برای شهروندان و ایجاد رعب و وحشت توسط تعدادی از افراد معلوم الحال بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
 فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تصریح کرد ماموران با انجام اقدامات فنی و تحقیقات گسترده پلیسی ۵ نفر متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
 سرهنگ جهان آرا با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به مرجع قضایی تحویل زندان شدند خاطرنشان کرد امنیت کامل شهروندان خط قرمز پلیس بوده و با افرادی که بر قصد به هم زدن نظم و امنیت شهروندان را داشته باشند.فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری ۱نفرسوداگر مرگ و کشف ۱۰۰ گرم شیشه و ۳۰گرم تریاک توسط ماموران کلانتری های ۲۲  تبریز  در این شهرستان خبر داد. 
، سرهنگ"یداله جها آرا" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران سخت کوش کلانتری ۲۲ تبریز پس ار تحقیقات فنی و پلیسی افرادیکه در زمینه تهیه و توزیع و مصرف مواد مخدردرتبریز فعالیت میکردند ،مطلع و موضوع را در دستور کار قراردادند.وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۲ طالقانی در یک عملیات پلیسی در ۲۴ ساعت گذشته ۱نفر متهم را  دستگیر و به کلانتری دلالت می‌دهند.سرهنگ جهان آرا در ادامه افزود؛در بازجوئی از محل اختفائ متهمان مقدار ۳۰ گرم شیشه و ۳۰ گرم تریاک و سایر آلات‌ و ادوات مصرف کشف و ضبط شد‌. فرمانده انتظامی شهرستان تبریز در پایان  ضمن اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند و ۱ دستگاه خودروتوقیف و تحویل پارکینگ گردید،خاطرنشان کرد: مبارزه با پديده شوم مواد مخدر با جديت از سوي پليس دنبال مي شود و با توجه به نقش بي بديل شهروندان در دستاوردهاي پليس، ضروري است همکاري هاي آنان در اين زمينه، بيش از گذشته با ماموران تداوم يابد.
کشف ۱۰۰ گرم شیشه و ۳۰گرم  تریاک و دستگیری ۱ نفر سوداگر مرگ در تبریز
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه