مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر 

استان بوشهر ۱۳۵ پروژه گذر از پیک مصرف آب در تابستان را اجرایی کرد

بوشهر- سهیلا کرمپورنیا خبرنگار اقتصادسرآمد- ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار کرد : مجموع پروژه‌های گذر از پیک مصرف آب در تابستان در شهرستان‌های ۱۰گانه استان اجرایی شده که بخشی از آنها به اتمام رسیده و بخشی نیز تا پیش تابستان به سرانجام می‌رسند .
وی بیان کرد : از جمله پروژه های یاد شده می‌توان به اصلاح و نوسازی خطوط انتقال خروجی مخزن گناوه ، بندر ریگ _ گناوه ، مخزن هلیله ، راه اندازی خط انتقال آب سد تنگ ارم و راه اندازی خط انتقال مجتمع حسین زایری با هدف افزایش پایداری آب اشاره کرد .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد : در حوزه توزیع آب همچنین می‌توان به اجرایی شدن پروژه های نوسازی شبکه توزیع آب شهرهای گناوه ، دیلم ، آبدان ، دیر ، بنک شهرستان کنگان ، آبپخش دشتستان و روستاهای گلستان و زیارت شهرستان دشتی و روستاهای شهرستان تنگستان اشاره کرد .
عالی ادامه داد : با هدف کاهش هدر رفت آب در استان بوشهر همچنین پهنه بندی شبکه آب در بیش از ۱۰ شهر استان ، نشت یابی شبکه ، نصب فشار سنج های دیتالاگر در راستای مدیریت بهینه شبکه ، شروع GIS شبکه توزیع و مطالعات سیستم تله متری شهر بوشهر از دیگر پروژه‌های تعریف شده برای عبور موفق از پیک مصرف آب در استان بوشهر است .
وی اظهار کرد : با هدف بهبود توزیع آب شبکه نسبت به اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب روستاهای دالکی ، چهار روستایی ، عامری و اصلاح و نوسازی ۲۹ کیلومتر در سایر روستاهای استان در قالب نهضت جهاد آبرسانی روستایی اقدام شده است .
عالی افزود : با هدف پایداری تأمین آب شرب در استان اکنون مناقصات نوسازی حدود ۲ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع در شهر شبانکاره و ۷ کیلومتر خط انتقال مجتمع آبرسانی سمعیا در حال انجام است .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد : نگاه ویژه دولت سیزدهم و بویژه مقام عالی وزارت و استاندار محترم استان به حوزه آب شرب استان بوشهر در مجموع پروژه‌های خرد ، متوسط و کلان قابل توجهی برای استان به ارمغان آورده که اتمام آنها به پایداری قابل توجه خدمات آبی استان بوشهر کمک شایانی می‌کند .
استان بوشهر ۱۳۵ پروژه گذر از پیک مصرف آب در تابستان را اجرایی کرد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه