بانک توسعه تعاون ۴۵۰۰ میلیارد ریال  سود شناسایی کرد

رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در کارگاه آموزشی مدیران ستادی واستانی درمشهد مقدس اعلام کرد:بررسی مجموع عملکرد همه همکاران در سطح کشور نشان می دهد که سال ۱۴۰۲ به عنوان سال طلایی سال های اخیر بانک بوده است.
به گزارش اقتصادسرآمد، سیدباقرفتاحی افزود: میزان عمل به شاخص های عملیاتی بانک توسعه تعاون در سال گذشته نشان از تحقق ۱۲۳ درصدی دارد.
وی ادامه داد:فعالیت همه همکاران در سطح صف و ستاد موجب ثبت سود ۴۵۰۰ میلیارد ریالی شده است که نشان از یک همت جمعی در بانک توسعه تعاون دارد. ادامه این روند موجب می شود زیان انباشته بانک در سال آینده حذف شود.
این مقام بانکی بیان کرد: سال گذشته با اضافه شدن دو عضو هیات مدیره، تیم مدیریتی بانک تکمیل شد. اکنون تیم مدیریتی بانک توسعه تعاون به عنوان یک مجموعه یکدست وهمدل در نظام بانکی مطرح است.وی در بخشی از سخنان خود به تحلیل چالش های اقتصاد ایران وناترازی های نظام بانکی پرداخت و یادآور شد: اقتصاد ایران از چند بیماری رنج می برد که تورم در صدر این فهرست قراردارد. تورم نیز به دلیل ناترازی در مصرف و تولید حادث شده است.
فتاحی تاکید کرد:همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید فرموده اند جهش تولید می تواند تورم های مستمر وطولانی کشور را درمان کند.
رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون اعلام کرد: بانک مرکزی از ۱۸ ماه گذشته سیاست کنترل مقداری ترازنامه را در جهت کنترل تورم اجرایی کرده است. آمار ارائه شده نشان می دهد که این سیاست به درستی اجرای شده است و در پایان سال گذشته میزان رشد نقدینگی به ۲۴/۳ رسید که ثمرات این سیاست اصولی در کنترل تورم در ماه های آینده قابل مشاهده است.وی ادامه داد:بخشی از تورم از ناحیه لنگر بودن نرخ ارز ایجاد می شود که بانک مرکزی با راه اندازی مرکز مبادله ارز و طلا توانسته است، تلاطم های ارزی و تورم ناشی از آن را کنترل کند.
رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون یادآور شد: بر اساس اولویتی که مقام معظم رهبری تبیین فرموده اند ودر جهت کاهش ناترازی های موجود در اقتصاد، رشد نقدینگی باید کنترل شود.
بانک توسعه تعاون ۴۵۰۰ میلیارد ریال  سود شناسایی کرد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه