برگزاری جلسه هم اندیشی مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی با روسای نواحی گازرسانی استان

اراک – غلامی خبرنگار اقتصادسرآمد- جلسه هم اندیشی مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی و روسای نواحی گازرسانی این شرکت در مجموعه فرهنگی امیرکبیر باغک شازند و با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی، هیات مدیره، روسای نواحی گازرسانی و روسای ستادی ، به منظور تبادل نظر و ایجاد هماهنگی بیشتر برای بهبود عملکرد شرکت برگزار گردید.  برگزار شد.
در این نشست مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی در ابتدای جلسه ضمن عرض تسلیت شهادت شهدای خدمت، خادم الرضا(ع)،شهید دکتر رییسی و همراهان ایشان، خدمت رسانی به مردم را اولویت اصلی و هدف نهایی شرکت دانست.
مهدی کمال آبادی فراهانی هدف از برگزاری این نشست را استفاده از تجربیات طلایی همکاران و روسای نواحی و مناطق گازرسانی، اشتراک این تجربیات، بررسی چالش ها و معضلات موجود، تسهیل و رفع موانع و در نهایت همکاری و هماهنگی بیشتر برای خلق عملکرد درخشان شرکت در سال جاری اعلام کرد.
وی با توجه به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری از روسای نواحی گازرسانی خواست که آمادگی لازم جهت برگزاری هرچه باشکوهتر این انتخابات داشته باشند.
وصول مطالبات، ناترازی، اورهال ایستگاهها و آمادگی حداکثری برای فصل سرما، مقاوم سازی ساختمان ها و تاسیسات شرکت، تشویق کارکنان پرتلاش و ساعی، مدیریت دارایی فیزیکی، کنتورهای هوشمند و ... از جمله موارد و موضوعاتی بود که در این نشست هم اندیشی بین مدیرعامل شرکت و روسای نواحی و مناطق گازرسانی، موردبحث و تبادل نظر قرارگرفت.
برگزاری جلسه هم اندیشی مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی با روسای نواحی گازرسانی استان
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه