خیران در ساخت ۱۸۰ مدرسه در کرمان مشارکت دارند


کرمان- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: توسط خیران استان کرمان در دولت سیزدهم، ۱۸۰مدرسه کلنگ زده شده و یا به بهره‌برداری رسیده است.
به گزارش اقتصادسرآمد، رضا رضایی  در بیست و ششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان کرمان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به‌ویژه آیت‌الله رئیسی، اظهار داشت: نیروی انسانی کارآمد می‌تواند ما را در دنیا شاخص کند.
وی سپس به اقدام خداپسندانه مدرسه سازی اشاره کرد و افزود: خیران مدرسه‌ساز در واقع اموال و زندگی خود را به آینده‌سازان کشور هدیه می‌دهند.
رضایی ادامه داد: بیش از ۷۵۰ هزار دانش‌آموز در سراسر استان کرمان مشغول تحصیل هستند.مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: بایستی برای سال‌های آتی به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا فضای آموزشی استان را امن کنیم.
وی تاکید کرد: ابتدا باید مدارس مورد نیاز را بسازیم تا بتوانیم برای تأمین سایر تجهیزات آموزشی گام برداریم.
رضایی با اشاره به اینکه ۶۵ درصد مدارس استان کرمان خیرساز هستند، تصریح کرد: بخشی از آورده برای ساخت مدارس را خیران آورده‌اند و بقیه اعتبار را هم اداره کل نوسازی مدارس به تجهیز و تکمیل اختصاص داده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: توسط خیران استان کرمان ۱۸۰ مدرسه در دولت سیزدهم کلنگ زده شده و یا به بهره‌برداری رسیده است.
رضایی از خیران مدرسه‌ساز خواست دیگران را هم برای مدرسه‌سازی تشویق کنند.وی در پایان از دعوت خیران جدید برای همکاری با آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد.
خیران در ساخت ۱۸۰ مدرسه در کرمان مشارکت دارند
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه