مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل

صاحبان واحدهای تولیدی راکد استان اردبیل تسهیلات کم ‌بهره  می‌گیرند

اردبیل - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: بر اساس تفاهم‌نامه همکاری بین بانک توسعه تعاون و شهرک‌های صنعتی ، صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی راکد این استان از تسهیلات کم‌بهره برخوردار می‌شوند.
به گزارش اقتصادسرآمد- ، هاشم علایی در بازدید از طرح‌های راکد شهرک‌های صنعتی اردبیل افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه همکاری بانک توسعه تعاون و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ، فرایند تسهیلات بانکی کم‌بهره از محل منابع بانک توسعه تعاون تسهیل و در اختیار واحدهای تولیدی قرار می‌گیرد.
علایی اظهار کرد: این تسهیلات با هدف تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت واحدهای راکد کوچک و متوسط با هدف بازسازی، نوسازی و بازفعال سازی از سوی بانک عامل ارائه خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه تولیدکنندگان به عنوان جهادگران و افسران اقتصادی، نقش بسیار مهمی در خودکفایی و تامین نیازهای کشور برعهده دارند ، ادامه داد: برخی از واحدهای صنعتی برای ادامه تولید نیازمند تسهیلات بانکی هستند که باید از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای حل مشکلات آنها استفاده شود.
وی، نقش بانک‌های عامل را در جهت افزایش تولید و اشتغال بسیار کارگشا دانست و افزود: ایجاد اشتغال یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان است که در صورت هدایت منابع بانکی به مسیر تولید، شاهد افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی و در نتیجه افزایش اشتغال جوانان خواهیم بود.مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: اهمیت تولید در کشور به گونه‌ای است که طی چند سال اخیر مسئولان نظام بویژه مقام معظم رهبری بر حل مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران تاکید کرد.
علایی افزود: بر این اساس با هدف توسعه صنعتی و رفع مشکلات سرمایه‌گذاران نیازمند نگرش و نگاه حمایتی مدیران از واحدهای صنعتی هستیم و باید تلاش شود با کمک دستگاه‌های خدمت‌رسان و سازمان‌های اجرایی، کمبودها و کاستی‌های موجود در شهرک‌های صنعتی مرتفع شود.استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.
صاحبان واحدهای تولیدی راکد استان اردبیل تسهیلات کم ‌بهره  می‌گیرند
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه