معاون ستاد ساماندهی سواحل و دریای استانداری مازندران

فعال سازی ۱۳ طرح ساماندهی شنا در نوار ساحلی مازندران

 
معاون ستاد ساماندهی سواحل و دریای استانداری مازندران از فعال سازی ۱۳ طرح ساماندهی شنا در نوار ساحلی استان مازندران توسط بخش خصوصی خبر داد.
به گزارش اقتصادسرآمد، فضل الله کیقبادی به مانا گفت: به منظور ایجاد شرایط امن و استاندارد برای شنای گردشگران از ابتدای خرداد ماه امسال تا کنون ۱۳ طرح ساماندهی شنا در نوار ساحلی استان مازندران فعالسازی شده‌اند.معاون ستاد ساماندهی سواحل و دریای استانداری مازندران، ادامه داد: این طرح‌های ساماندهی با نظارت استانداری و توسط سرمایه گذار بخش خصوصی اداره می‌شوند.
به گفته معاون ستاد ساماندهی سواحل و دریای استانداری مازندران ، در این طرح‌های ساماندهی شنا، ناجیان غریق توسط سرمایه گذاران طرح‌ها مستقر می‌شوند تا در صورت بروز حادثه احتمالی بتوانند نسبت به امداد و نجات سریع اقدام کنند.
کیقبادی معاون ستاد ساماندهی سواحل و دریای استانداری مازندران ، یادآور شد: به زودی و در آینده نزدیک تعداد طرح‌های ساماندهی شنای بیشتری در طول نوار ساحلی استان فعال خواهند شد.
وی تاکید کرد: طرح‌های ساماندهی در نقاط امن ساحلی ایجاد شوند تا هیچ گونه خطری در هنگام شنا متوجه گردشگران نشود، لذا گردشگران باید برای شنا به این طرح‌ها مراجعه کنند و از شنا در سایر نقاط ساحلی به طور جد خودداری کنند.
این مقام مسئول در استان مازندران تصریح کرد: بر‌اساس آخرین بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته، ۵۵۰ نقطه حادثه خیز در طول نوار ساحلی استان مازندران شناسایی شده است که از سوی استانداری مازندران تلاش شده در اکثر این نقاط ناجیان غریق جهت انجام خدمات امداد و نجات احتمالی مستقر باشند.
معاون ستاد ساماندهی سواحل و دریای استانداری مازندران با اشاره به اینکه همواره آمار‌های غرق شدگی‌ها حاکی از این است که تمام غرق شدگی‌ها در نقاط خارج از طرح‌های ساماندهی صورت گرفته است، بیان داشت: حضور ناجیان غریق نقش مهمی در کاهش چشمگیر غرق شدگی‌ها خواهد داشت، همانطور که سال گذشته شاهد این مهم بودیم.
فعال سازی ۱۳ طرح ساماندهی شنا در نوار ساحلی مازندران
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه