یک مقام مسئول در وزارت میراث فرهنگی وگردشگری:

گردشگری در سواحل مَکُران رشد چشمگیر داشته است


مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به ورود قابل توجه گردشگران به سواحل مکران از ابتدای امسال از رشد گردشگری در این منطقه خبر داد.
به گزارش اقتصادسرآمد، مصطفی فاطمی به پتانسیل منحصر به فرد توریسم دریایی و ساحلی در منطقه مکران اشاره کرد و به مانا گفت: با افزایش اطلاع رسانی‌ها در سال‌های اخیر و آگاهی گردشگران در خصوص جاذبه‌های منحصر به فرد طبیعی سواحل مکران، شاهد روند افزایشی ورود به این منطقه بوده‌ایم.
مدیر‌کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ادامه داد: رشد چشمگیر گردشگری به سواحل مکران از اواخر سال گذشته شروع و در ایام فرودین ماه به اوج خود رسید.
وی خاطرنشان ساخت: هر‌چند در مدت زمان کوتاهی به دلیل وقوع سیل، حجم ورود گردشگران با کاهش روبه‌رو شد، اما با بازگشت شرایط به وضعیت قبل، همچنان ورود گردشگران به این منطقه ساحلی ادامه داشت.
این مقام مسئول در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اینکه آمار‌های اخذ شده حاکی از اقامت ۳۲۷ هزار نفر گردشگر طی ایام نوروز در چابهار بوده است، گفت: این میزان اقامت نوروزی در چابهار بی‌سابقه بوده است.فاطمی خاطرنشان ساخت: با توجه به استقبال چشمگیر گردشگران چابهار و نوار ساحلی مکران، توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این مناطق در دستور کار قرار دارد و امید است همراه با طرح ملی توسعه سواحل مکران، شاهد توسعه امکانات گردشگری در این منطقه نیز باشیم.
گردشگری در سواحل مَکُران رشد چشمگیر داشته است
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه