مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد خبر داد:

الحاق یک دستگاه مکنده غلات 300 تنی به تجهیزات عملیاتی بندر امیرآباد


  مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد از الحاق یک دستگاه مکنده 300 تنی غلات به تجهیزات عملیاتی این بندر در سال جاری خبر داد و گفت: این مکنده 300 تنی در بندر امیرآباد مونتاژ و در حالت فعالیت می باشد.
به گزارش  اقتصادسرآمد، محمد علی موسی پور گرجی با اعلام این خبر گفت : با الحاق این مکنده غلات به تجهیزات تخلیه و بارگیری ، تعداد مکنده های غلات در این بندر به 14 دستگاه رسید که در سرعت تخلیه  و میزان حجم عملیاتی بندر تاثیر مثبتی خواهد داشت.
مدیر کل بنادر ودریانوردی امیرآباد افزود: این بندر بعنوان هاب غلات شمال کشور شناخته می شود و با توجه به احداث 10 باب سیلوی نگهداری غلات توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی و نیاز به تسریع فرآیند تخلیه و بارگیری ، یک دستگاه مکنده 300 تنی در سال جاری به تجهیزات بندر افزوده شد تا علاوه بر بهبود روند عملیات ، میزان توقف کشتی ها در لنگرگاه به حداقل برسد.
وی با اشاره به درخواست ها و  توقع تجار و صاحبان کالا  به انجام سرویس و خدمات مطلوب به  کشتی ها در بندر امیرآباد اظهار داشت : یکی از شاخص های مهم و حفظ مشتریان در بندر و جذب صاحبان کالا ، کیفیت انجام خدمات و تسهیل و تسریع این فرآیندها می باشد که هدف همه دستگاه های دولتی و خصوصی مستقر در بنادر همین بوده و سعی کرده ایم از بدو ورود کشتی ها به لنگرگاه، روند تخلیه و بارگیری مجدد تا خروج کشتی از بندر را بصورت دقیق پایش نموده و موانع و چالش های آن را با همکاری دستگاه های ذی ربط به حداقل برسانیم تا رضایت مشتریان حاصل شود .
موسی پور ؛ تسریع و ارتقا نرم عملیات در تخلیه انواع کالاها خصوصا کالاهای اساسی، ارتقا سطح امنیت غذایی  و تجهیز و تکمیل زیرساخت‌های بندری به دستگاه‌های مدرن تخلیه و بارگیری را از اهداف مهم بکارگیری این نوع دستگاه‌ها عنوان کرد.
مدیر کل بنادر ودریانوردی امیرآباد در پایان توضیحات خود بیان داشت : این مکنده توسط بخش خصوصی تامین و  به این بندر منتقل و ظرف مدت چهار ماه مونتاژ و در چرخه عملیاتی قرار گرفت و قادر خواهد بود روزانه 3500 تن انواع غلات را از کشتی تخلیه نماید.
الحاق یک دستگاه مکنده غلات 300 تنی به تجهیزات عملیاتی بندر امیرآباد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه