آمادگی بهزیستی مازندران برای دریافت نذورات مردمی در ایام محرم و صفر

مازندران- سهیلا مرآتی  خبرنگار اقتصادسرآمد- مدیرکل بهزیستی مازندران از آمادگی این نهاد برای جمع آوری نذورات مردمی و توزیع میان خانواده های تحت‌پوشش بهزیستی استان در ایام محرم و صفر خبر داد.
به گزارش اقتصادسرآمد-فریبا بریمانی با اعلام این خبر گفت: مردم نوع‌دوست، عزاداران حسینی و خیران نیک اندیش می‌توانند در ایام محرم و صفر نذورات خود را به بهزیستی استان اهدا کنند و در اسرع وقت در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.
وي ضمن قدردانی از همدلی و همراهی هم استانی های نیکوکار در راستاي توسعه خدمت رسانی به مددجویان بهزیستی، افزود: مردم خير و نيكوكاران استان همواره در مناسبت های مذهبی یار و یاور بهزیستی استان بوده و نیازمندان و اقشار تحت حمایت بهزیستی استان را با نذورات خود یاری نمودند.
بریمانی اظهارداشت: از شهروندانی که قصد قدم گذاشتن در اين راه خير را دارند، تقاضا دارم که نذورات و کمک های خود را به ادارات، موسسات و مراکز تحت نظارت بهزیستی در سراسر استان تحويل دهند.
مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به شیوه های غیرحضوری جذب مشارکت‌های مردمی برای دریافت نذورات، خاطر نشان کرد: شماره حساب :۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸  و شماره کارت :۰۱۰۴-۸۶۳۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷  بنام مشارکت های مردمی بهزیستی مازندران، آماده دریافت نذورات هم استانی های عزیز می باشد.
آمادگی بهزیستی مازندران برای دریافت نذورات مردمی در ایام محرم و صفر
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه