آغاز صید میگو در آبهای هرمزگان
مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: فصل صید میگو از دهم مهرماه در محدوده آبهای این استان آغاز شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، مسعود بارانی دربازدید از صیدگاه های میگو در آبهای هرمزگان اظهار کرد؛ با پایان طرح دریابست که با هدف حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان به مدت هشت روز (۲تا ۹ مهر) اجرا شد، فصل صید میگو آغاز شد.
بارانی تصریح کرد: صیدگاه میگو در هرمزگان به صورت یکپارچه از آبهای سیریک تا منطقه طولا در قشم است.
مدیرکل شیلات هرمزگان اظهار کرد: افزون بر ۱۵۰ فروند لنج صیادی میگو گیر و حدود ۲ هزار نفر صیاد و تعدادی قایق جهت جمع آوری میگوی صید شده، در فصل صید میگو امسال مشارکت دارند.
بارانی برنامه ریزی برای حضور منظم و به موقع نیروهای حفاظت منابع، استفاده از مشارکت صیادان میگوگیر، بازدید منظم کارشناسان صید و کارشناسان پژوهشکده از عملیات صیدشناورها، جلوگیری از صید شناورها در شب و ساعات خارج از زمان تعیین شده و همچنین برخورد با صیادان متخلف را از مهم ترین برنامه های مدیریتی در فصل صید میگوی امسال عنوان کرد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان نیز گفت: هرمزگان توانسته با صید سالانه افزون بر ۳۶۶ هزار تن رتبه نخست در شاخص های صید و صیادی را به خود اختصاص دهد.
عباس مویدی افزود: استان هرمزگان با برخورداری از ۱۹ بندر صیادی، ۲۲ موج شکن مردمی و افزون بر ۴۰ مرکز تخلیه صید با حدود هفت هزار شناور صیادی در قالب حدود ۷۵ تعاونی صیادی جایگاه مهمی در صید و صیادی کشور را به خود اختصاص داده است.
به گزارش اقتصادسرآمد، مسعود بارانی دربازدید از صیدگاه های میگو در آبهای هرمزگان اظهار کرد؛ با پایان طرح دریابست که با هدف حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان به مدت هشت روز (۲تا ۹ مهر) اجرا شد، فصل صید میگو آغاز شد.
بارانی تصریح کرد: صیدگاه میگو در هرمزگان به صورت یکپارچه از آبهای سیریک تا منطقه طولا در قشم است.
مدیرکل شیلات هرمزگان اظهار کرد: افزون بر ۱۵۰ فروند لنج صیادی میگو گیر و حدود ۲ هزار نفر صیاد و تعدادی قایق جهت جمع آوری میگوی صید شده، در فصل صید میگو امسال مشارکت دارند.
بارانی برنامه ریزی برای حضور منظم و به موقع نیروهای حفاظت منابع، استفاده از مشارکت صیادان میگوگیر، بازدید منظم کارشناسان صید و کارشناسان پژوهشکده از عملیات صیدشناورها، جلوگیری از صید شناورها در شب و ساعات خارج از زمان تعیین شده و همچنین برخورد با صیادان متخلف را از مهم ترین برنامه های مدیریتی در فصل صید میگوی امسال عنوان کرد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان نیز گفت: هرمزگان توانسته با صید سالانه افزون بر ۳۶۶ هزار تن رتبه نخست در شاخص های صید و صیادی را به خود اختصاص دهد.
عباس مویدی افزود: استان هرمزگان با برخورداری از ۱۹ بندر صیادی، ۲۲ موج شکن مردمی و افزون بر ۴۰ مرکز تخلیه صید با حدود هفت هزار شناور صیادی در قالب حدود ۷۵ تعاونی صیادی جایگاه مهمی در صید و صیادی کشور را به خود اختصاص داده است.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



