امضای تفاهمنامه میان نیروی دریایی ارتش و سازمان انتقال خون ایران
تفاهمنامه همکاری مشترک میان نیروی دریایی ارتش و سازمان انتقال خون ایران امضاء شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، آیین امضای تفاهمنامه همکاری مشترک میان نیروی دریایی ارتش و سازمان انتقال خون با حضور امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، مصطفی جمالی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، برگزار شد. در این نشست ضمن تاکید طرفین بر تقویت همکاریهای بنیادی در پژوهشهای تخصصی انتقال خون، از همکاریهای بیشائبه و پشتیبانی علمی سازمان انتقال خون ایران برای کمک به ماموریتهای سخت و طولانی نیروی دریایی ارتش در طول 2 سال گذشته تقدیر شد. از جمله اهداف این تفاهمنامه می توان به راه اندازی مرکز انتقال خون نیمه مستقل در کنارک با همکاری فنی سازمان انتقال خون ایران و مدیریت سازه پرسنلی نیروی دریایی ارتش، تسهیل ویژه و استمرار همکاری این نیرو برای استقرار ایستگاههای سیار انتقال خون در مناطق شمالی، مرکزی و جنوبی برای کمک به جلب هدایای مردمی در حوزه خون، ارائه طرحهای عملیاتی برای ارزیابیهای علمی و فنی برای امکان سنجی انتقال خونهای راهبردی( پلاکت و ..) با بهرهگیری از ناوگان پهپادی و آموزش تخصصی کارکنان نیروی دریایی ارتش در این حوزه نیز از بخشهای دیگر این تفاهمنامه بود که طی برنامهریزی مدون انجام خواهد شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، آیین امضای تفاهمنامه همکاری مشترک میان نیروی دریایی ارتش و سازمان انتقال خون با حضور امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، مصطفی جمالی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، برگزار شد. در این نشست ضمن تاکید طرفین بر تقویت همکاریهای بنیادی در پژوهشهای تخصصی انتقال خون، از همکاریهای بیشائبه و پشتیبانی علمی سازمان انتقال خون ایران برای کمک به ماموریتهای سخت و طولانی نیروی دریایی ارتش در طول 2 سال گذشته تقدیر شد. از جمله اهداف این تفاهمنامه می توان به راه اندازی مرکز انتقال خون نیمه مستقل در کنارک با همکاری فنی سازمان انتقال خون ایران و مدیریت سازه پرسنلی نیروی دریایی ارتش، تسهیل ویژه و استمرار همکاری این نیرو برای استقرار ایستگاههای سیار انتقال خون در مناطق شمالی، مرکزی و جنوبی برای کمک به جلب هدایای مردمی در حوزه خون، ارائه طرحهای عملیاتی برای ارزیابیهای علمی و فنی برای امکان سنجی انتقال خونهای راهبردی( پلاکت و ..) با بهرهگیری از ناوگان پهپادی و آموزش تخصصی کارکنان نیروی دریایی ارتش در این حوزه نیز از بخشهای دیگر این تفاهمنامه بود که طی برنامهریزی مدون انجام خواهد شد.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
6 ماموریت حیاتی در مناطق آزاد
-
۳۰ شرکت کشتیرانی ۱۰۰ درصد خصوصی در کشور فعال هستند
-
ضرورت استفاده از رشته غواصی آزاد در سواحل بوشهر
-
آمادگی داریم زمینههای گسترش فعالیت بین مازندران و جمهوری قزاقستان را فراهم سازیم
-
امضای تفاهمنامه میان نیروی دریایی ارتش و سازمان انتقال خون ایران
-
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار: تولید ثروت با وقف
اخبار روز
-
با هدف حفاظت از میراث ارزشمند خلیج فارس؛ حفاظت و احیای بافت تاریخی بوشهر عملیاتی می شود
-
امسال؛ اجرای طرح گسترده مقابله با گونه مهاجم "سنبل آبی" در تالاب انزلی
-
«جنگ ۴۰ روزه» بهانهبازنگری در سیاستهای حملونقلی ایران
-
مردم جزیره خارگ بیبهره از طرح جامع شهری
-
کمبود اسکله های گردشگری در نوار ساحلی خزر
-
نجات 12 نفر گردشگر از غرق شدگی در آبهای خزر طی یک ماه گذشته
-
با حجم سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان؛ هتل ساحلی 5 ستاره در بندر دیلم احداث می شود
-
امسال صورت می گیرد؛ عملیات تعویض و نوسازی خطوط لوله نفتی ابوذر در میدان نفتی ابوذر و جزیره خارگ
-
چرا تحریمهای بیسابقه آمریکا نتوانست صادرات نفت ایران را متوقف کند؟
-
ضرورت بازنگری در الگوی توسعه بنادر
-
کشتیهای ایرانی خزر در صف تعمیر!
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد



