نصب ۳۵سنسور دما در ادارات استان کرمانشاه
گروه استان ها - کرمانشاه - مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اعلام کرد: به منظور کنترل مصرف گاز ادارات استان، ۳۵ سنسور دما نصب شده و نصب ۸۰ سنسور دیگر نیز در دست اقدام است.
به گزارش اقتصادسرآمد، ناصر حسینی، با بیان اینکه با افزایش مصرف گاز در فصل سرد، لازم است اقدامات مختلفی جهت کنترل مصرف صورت گیرد، گفت: در این راستا ۳۵ سنسور دما در ادارات نصب شده و نصب ۸۰ سنسور دیگر نیز در دست اقدام است که از این طریق می توان به صورت برخط دمای این مکان ها را رصد کرد. حسینی با بیان اینکه در آینده سنسورهای بیشتری تهیه و نصب خواهند شد، گفت: همچنین با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت در واحدهای صنفی بزرگ سطح استان نیز سنسور دما نصب می شود. وی این اقدام را موجب کنترل بهتربر مصرف بخش اداری و تجاری و مؤثر در کاهش میزان مصرف عنوان کرد و گفت: با استفاده از این سنسورها مراجعات ما جهت پایش دما هدفمندترشده و کنترل بسیار دقیق تری اعمال می شود. مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه بیان داشت: ادارات و واحدهای صنفی بزرگ چون فضای بزرگتری دارند، اگر کنترل مناسبی بر مصرف گاز خود نداشته باشند، میزان مصرفشان بالا میرود و باعث فشار به شبکه میشوند. حسینی در پایان از تمام هموطنان درخواست کرد با رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه، شرکت گاز را در تأمین پایدار گاز یاری کنند.
به گزارش اقتصادسرآمد، ناصر حسینی، با بیان اینکه با افزایش مصرف گاز در فصل سرد، لازم است اقدامات مختلفی جهت کنترل مصرف صورت گیرد، گفت: در این راستا ۳۵ سنسور دما در ادارات نصب شده و نصب ۸۰ سنسور دیگر نیز در دست اقدام است که از این طریق می توان به صورت برخط دمای این مکان ها را رصد کرد. حسینی با بیان اینکه در آینده سنسورهای بیشتری تهیه و نصب خواهند شد، گفت: همچنین با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت در واحدهای صنفی بزرگ سطح استان نیز سنسور دما نصب می شود. وی این اقدام را موجب کنترل بهتربر مصرف بخش اداری و تجاری و مؤثر در کاهش میزان مصرف عنوان کرد و گفت: با استفاده از این سنسورها مراجعات ما جهت پایش دما هدفمندترشده و کنترل بسیار دقیق تری اعمال می شود. مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه بیان داشت: ادارات و واحدهای صنفی بزرگ چون فضای بزرگتری دارند، اگر کنترل مناسبی بر مصرف گاز خود نداشته باشند، میزان مصرفشان بالا میرود و باعث فشار به شبکه میشوند. حسینی در پایان از تمام هموطنان درخواست کرد با رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه، شرکت گاز را در تأمین پایدار گاز یاری کنند.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
رشد 311 درصدی تسهیلات پرداختی در حوزه ازدواج
-
۸۰۰ برابر شدن اعتبار شهرداری منطقه تاریخی یزد
-
بررسی پرونده بیش از 1000 نفر بیشناسنامه در سیستان و بلوچستان
-
پیشرفت ۳۴ درصدی طرح نهضت ملی مسکن در استان خوزستان
-
درصد باسوادی آذربایجان شرقی بالاتر از میانگین کشوری است
-
نصب ۳۵سنسور دما در ادارات استان کرمانشاه
-
انجام بیش از ۴۰۰۰ پایش مصرف گاز از مراکز دولتی و عمومی استان چهارمحال و بختیاری
اخبار روز
-
با هدف حفاظت از میراث ارزشمند خلیج فارس؛ حفاظت و احیای بافت تاریخی بوشهر عملیاتی می شود
-
امسال؛ اجرای طرح گسترده مقابله با گونه مهاجم "سنبل آبی" در تالاب انزلی
-
«جنگ ۴۰ روزه» بهانهبازنگری در سیاستهای حملونقلی ایران
-
مردم جزیره خارگ بیبهره از طرح جامع شهری
-
کمبود اسکله های گردشگری در نوار ساحلی خزر
-
نجات 12 نفر گردشگر از غرق شدگی در آبهای خزر طی یک ماه گذشته
-
با حجم سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان؛ هتل ساحلی 5 ستاره در بندر دیلم احداث می شود
-
امسال صورت می گیرد؛ عملیات تعویض و نوسازی خطوط لوله نفتی ابوذر در میدان نفتی ابوذر و جزیره خارگ
-
چرا تحریمهای بیسابقه آمریکا نتوانست صادرات نفت ایران را متوقف کند؟
-
ضرورت بازنگری در الگوی توسعه بنادر
-
کشتیهای ایرانی خزر در صف تعمیر!
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد



