نصب ۳۵سنسور دما در ادارات استان کرمانشاه
گروه استان ها - کرمانشاه - مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اعلام کرد: به منظور کنترل مصرف گاز ادارات استان، ۳۵ سنسور دما نصب شده و نصب ۸۰ سنسور دیگر نیز در دست اقدام است.
به گزارش اقتصادسرآمد، ناصر حسینی، با بیان اینکه با افزایش مصرف گاز در فصل سرد، لازم است اقدامات مختلفی جهت کنترل مصرف صورت گیرد، گفت: در این راستا ۳۵ سنسور دما در ادارات نصب شده و نصب ۸۰ سنسور دیگر نیز در دست اقدام است که از این طریق می توان به صورت برخط دمای این مکان ها را رصد کرد. حسینی با بیان اینکه در آینده سنسورهای بیشتری تهیه و نصب خواهند شد، گفت: همچنین با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت در واحدهای صنفی بزرگ سطح استان نیز سنسور دما نصب می شود. وی این اقدام را موجب کنترل بهتربر مصرف بخش اداری و تجاری و مؤثر در کاهش میزان مصرف عنوان کرد و گفت: با استفاده از این سنسورها مراجعات ما جهت پایش دما هدفمندترشده و کنترل بسیار دقیق تری اعمال می شود. مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه بیان داشت: ادارات و واحدهای صنفی بزرگ چون فضای بزرگتری دارند، اگر کنترل مناسبی بر مصرف گاز خود نداشته باشند، میزان مصرفشان بالا میرود و باعث فشار به شبکه میشوند. حسینی در پایان از تمام هموطنان درخواست کرد با رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه، شرکت گاز را در تأمین پایدار گاز یاری کنند.
به گزارش اقتصادسرآمد، ناصر حسینی، با بیان اینکه با افزایش مصرف گاز در فصل سرد، لازم است اقدامات مختلفی جهت کنترل مصرف صورت گیرد، گفت: در این راستا ۳۵ سنسور دما در ادارات نصب شده و نصب ۸۰ سنسور دیگر نیز در دست اقدام است که از این طریق می توان به صورت برخط دمای این مکان ها را رصد کرد. حسینی با بیان اینکه در آینده سنسورهای بیشتری تهیه و نصب خواهند شد، گفت: همچنین با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت در واحدهای صنفی بزرگ سطح استان نیز سنسور دما نصب می شود. وی این اقدام را موجب کنترل بهتربر مصرف بخش اداری و تجاری و مؤثر در کاهش میزان مصرف عنوان کرد و گفت: با استفاده از این سنسورها مراجعات ما جهت پایش دما هدفمندترشده و کنترل بسیار دقیق تری اعمال می شود. مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه بیان داشت: ادارات و واحدهای صنفی بزرگ چون فضای بزرگتری دارند، اگر کنترل مناسبی بر مصرف گاز خود نداشته باشند، میزان مصرفشان بالا میرود و باعث فشار به شبکه میشوند. حسینی در پایان از تمام هموطنان درخواست کرد با رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه، شرکت گاز را در تأمین پایدار گاز یاری کنند.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
رشد 311 درصدی تسهیلات پرداختی در حوزه ازدواج
-
۸۰۰ برابر شدن اعتبار شهرداری منطقه تاریخی یزد
-
بررسی پرونده بیش از 1000 نفر بیشناسنامه در سیستان و بلوچستان
-
پیشرفت ۳۴ درصدی طرح نهضت ملی مسکن در استان خوزستان
-
درصد باسوادی آذربایجان شرقی بالاتر از میانگین کشوری است
-
نصب ۳۵سنسور دما در ادارات استان کرمانشاه
-
انجام بیش از ۴۰۰۰ پایش مصرف گاز از مراکز دولتی و عمومی استان چهارمحال و بختیاری
اخبار روز
-
ترجمه اجرایی کلیدواژههای بیانیه مشترک ایران و عمان درباره تنگه هرمز
-
کشف ۷۳ هزار تن نهاده دامی قاچاق و احتکاری در سراسر کشور
-
ورود یک میلیون و 200 هزار نفر گردشگر به گیلان در تعطیلات اخیر
-
رونق گردشگری کیش نیازمند راه اندازی پروازهای متعدد است
-
پیام سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به مناسب روز جهانی دریانورد
-
حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از پروژه های راهبردی پالایشگاه نفت تهران
-
نصب بزرگترین سکوی نفتی خلیج فارس با تکیه بر دانش بومی
-
یک پورتال خدمات محور بر بستر سامان سوئیت
-
از خودرو تا کشتی؛ خودرانها قانونمند میشوند
-
از تربیت مدیران حرفهای تا ارتقای ظرفیت عملیاتی مهرآباد
-
با وجود آسیب به بیش از ۲ هزار منطقه، میانگین خاموشیها در دوران جنگ کمتر از ۵۰ دقیقه بود
-
ازسرگیری پروازهای ایران و امارات در هفته جاری
-
وقتی رقابت از تولید بیشتر به بهرهوری بیشتر تغییر میکند؛ درس مهم پروژه FRW نفت سپاهان
-
تبدیل مواد و انرژی که هدر میرفت به محصول قابل استفاده و ارزشمند
-
تفتان به ایستگاه گمرکی ریلی تجارت ایران و پاکستان تبدیل شد
-
بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بندر بوشهر
-
ما بر تضمین ایمنی دریانوردان تمرکز داریم
-
«نبود تشکلهای صنفی قدرتمند» پیگیری مطالبات دریانوردان را دشوار کرده است
-
آیا ایران برای آینده دریانوردی خود برنامه دارد؟
-
دریانوردان در خط مقدم آتش



