انجام بیش از ۴۰۰۰ پایش مصرف گاز از مراکز دولتی و عمومی استان چهارمحال و بختیاری
گروه استان ها - زهرا مصطفوی، شهرکرد- همزمان با فرارسیدن ایام سرد سال و لزوم صرفه جویی مشترکین در مصرف گاز طبیعی، شرکت گاز استان چهار محال و بختیاری از نیمه آبان اقدام به پایش مصرف تمامی سازمانها، ادارات و مراکز دولتی و عمومی، مساجد، حسینیه ها و مدارس استان کرده که در این ارتباط بیش از ۴۰۰۰ مورد پایش انجام شده است.
به گزارش اقتصادسرآمد، جهانبخش سلیمیان ضمن بیان مطلب فوق، اظهار کرد: طرح مذکور در راستای اجرایی کردن بخش نامه وزارت نفت و دستورالعمل ابلاغی از شرکت ملی گاز ایران صورت پذیرفت. وی با اشاره به اهمیت رعایت دمای ۱۸ درجه در فضاهای داخلی و عمومی، افزود: تیمهای کارشناسی این شرکت به صورت دورهای بر رعایت این استاندارد نظارت دارند. مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با بیان این که در صورت عدم رعایت دستورالعملها، اخطاریههایی به مراکز مربوطه صادر خواهد شد، تصریح کرد: در صورت مشاهده و رعایت نکردن موارد مندرج در بخشنامه، اخطاریه برای اماکن زیر پوشش صادر خواهد شد که بر این اساس، تاکنون به ۱۵۴سازمان یا اداره اخطار قطع بهمنظور کاهش مصرف و تنظیم دمای رفاه در ساختمان داده شده است. سلیمیان در پایان از تمامی ادارات، سازمان ها و سایر مراکز دولتی و عمومی خواست تا با روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز کار و خاموش کردن آنها یک ساعت قبل از پایان کار، خاموش کردن وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل برای ساختمان هایی که سیستم حرارت مرکزی ندارند و همچنین انجام معاینه فنی، تعمیر وسایل گرمایشی و دیگر اقدامات لازم به منظور افزایش بازدهی وسایل گازسوز نظیر نصب سامانه پایش هوشمند موتورخانه ها نسبت به صرفه جویی در مصرف گاز اهتمام ورزند.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
رشد 311 درصدی تسهیلات پرداختی در حوزه ازدواج
-
۸۰۰ برابر شدن اعتبار شهرداری منطقه تاریخی یزد
-
بررسی پرونده بیش از 1000 نفر بیشناسنامه در سیستان و بلوچستان
-
پیشرفت ۳۴ درصدی طرح نهضت ملی مسکن در استان خوزستان
-
درصد باسوادی آذربایجان شرقی بالاتر از میانگین کشوری است
-
نصب ۳۵سنسور دما در ادارات استان کرمانشاه
-
انجام بیش از ۴۰۰۰ پایش مصرف گاز از مراکز دولتی و عمومی استان چهارمحال و بختیاری
اخبار روز
-
ترجمه اجرایی کلیدواژههای بیانیه مشترک ایران و عمان درباره تنگه هرمز
-
کشف ۷۳ هزار تن نهاده دامی قاچاق و احتکاری در سراسر کشور
-
ورود یک میلیون و 200 هزار نفر گردشگر به گیلان در تعطیلات اخیر
-
رونق گردشگری کیش نیازمند راه اندازی پروازهای متعدد است
-
پیام سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به مناسب روز جهانی دریانورد
-
حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از پروژه های راهبردی پالایشگاه نفت تهران
-
نصب بزرگترین سکوی نفتی خلیج فارس با تکیه بر دانش بومی
-
یک پورتال خدمات محور بر بستر سامان سوئیت
-
از خودرو تا کشتی؛ خودرانها قانونمند میشوند
-
از تربیت مدیران حرفهای تا ارتقای ظرفیت عملیاتی مهرآباد
-
با وجود آسیب به بیش از ۲ هزار منطقه، میانگین خاموشیها در دوران جنگ کمتر از ۵۰ دقیقه بود
-
ازسرگیری پروازهای ایران و امارات در هفته جاری
-
وقتی رقابت از تولید بیشتر به بهرهوری بیشتر تغییر میکند؛ درس مهم پروژه FRW نفت سپاهان
-
تبدیل مواد و انرژی که هدر میرفت به محصول قابل استفاده و ارزشمند
-
تفتان به ایستگاه گمرکی ریلی تجارت ایران و پاکستان تبدیل شد
-
بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بندر بوشهر
-
ما بر تضمین ایمنی دریانوردان تمرکز داریم
-
«نبود تشکلهای صنفی قدرتمند» پیگیری مطالبات دریانوردان را دشوار کرده است
-
آیا ایران برای آینده دریانوردی خود برنامه دارد؟
-
دریانوردان در خط مقدم آتش



