نیروهای مسلح آماده صیانت از مرزهای آبی و خاکی هستند
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: نیروهای مسلح حاضر و آماده هستند تحت فرمان فرمانده معظم کل قوا از مرزهای آبی و خاکی کشور صیانت کنند.
به گزارش اقتصادسرآمد، سردار علیرضا تنگسیری در اختتامیه اجلاسیه نماز سپاه با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی اظهار کرد: نماز نماد قدرت و صلابت است، با نماز دشمنان به زانو در میآیند نماز واسطه اتصال انسان و خداوند است و رزمنده را شیر و پر قدرت میکند. وی افزود: خوشحالیم امروز در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در نیروی دریایی سپاه و به همت نمایندگی ولی فقیه در سپاه دومین اجلاسیه نماز را میزبانی میکنیم. سردار تنگسیری گفت: در نیروی دریایی سپاه افتخار داریم در آبهای نیلگون خلیج فارس خادم ملت شریف ایران باشیم و در دفاع از کیان ایران اسلامی تمام قد بایستیم، ما خادمی ملت را افتخاری برای خود میدانیم. وی تصریح کرد: هم اکنون روی آبهای خلیج فارس و در جوار تنگه هرمز هستیم و این نشان میدهد که برای دفاع از کیان کشور همه ما نیروهای مسلح حاضر و آماده هستیم و همه ما یکدست و یک دل تحت فرمان فرمانده کل قوا آماده صیانت از مرزهای آبی و خاکی کشور هستیم. فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امیدوارم اختتامیه این اجلاسیه با حضور فرمانده کل سپاه برکات خوبی داشته باشد و رضایت خداوند را در پی داشته باشد.این اجلاسیه بر عرشه ناو شهید رودکی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.
به گزارش اقتصادسرآمد، سردار علیرضا تنگسیری در اختتامیه اجلاسیه نماز سپاه با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی اظهار کرد: نماز نماد قدرت و صلابت است، با نماز دشمنان به زانو در میآیند نماز واسطه اتصال انسان و خداوند است و رزمنده را شیر و پر قدرت میکند. وی افزود: خوشحالیم امروز در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در نیروی دریایی سپاه و به همت نمایندگی ولی فقیه در سپاه دومین اجلاسیه نماز را میزبانی میکنیم. سردار تنگسیری گفت: در نیروی دریایی سپاه افتخار داریم در آبهای نیلگون خلیج فارس خادم ملت شریف ایران باشیم و در دفاع از کیان ایران اسلامی تمام قد بایستیم، ما خادمی ملت را افتخاری برای خود میدانیم. وی تصریح کرد: هم اکنون روی آبهای خلیج فارس و در جوار تنگه هرمز هستیم و این نشان میدهد که برای دفاع از کیان کشور همه ما نیروهای مسلح حاضر و آماده هستیم و همه ما یکدست و یک دل تحت فرمان فرمانده کل قوا آماده صیانت از مرزهای آبی و خاکی کشور هستیم. فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امیدوارم اختتامیه این اجلاسیه با حضور فرمانده کل سپاه برکات خوبی داشته باشد و رضایت خداوند را در پی داشته باشد.این اجلاسیه بر عرشه ناو شهید رودکی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
-
ترجمه اجرایی کلیدواژههای بیانیه مشترک ایران و عمان درباره تنگه هرمز
-
کشف ۷۳ هزار تن نهاده دامی قاچاق و احتکاری در سراسر کشور
-
ورود یک میلیون و 200 هزار نفر گردشگر به گیلان در تعطیلات اخیر
-
رونق گردشگری کیش نیازمند راه اندازی پروازهای متعدد است
-
پیام سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به مناسب روز جهانی دریانورد
-
حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از پروژه های راهبردی پالایشگاه نفت تهران
-
نصب بزرگترین سکوی نفتی خلیج فارس با تکیه بر دانش بومی
-
یک پورتال خدمات محور بر بستر سامان سوئیت
-
از خودرو تا کشتی؛ خودرانها قانونمند میشوند
-
از تربیت مدیران حرفهای تا ارتقای ظرفیت عملیاتی مهرآباد
-
با وجود آسیب به بیش از ۲ هزار منطقه، میانگین خاموشیها در دوران جنگ کمتر از ۵۰ دقیقه بود
-
ازسرگیری پروازهای ایران و امارات در هفته جاری
-
وقتی رقابت از تولید بیشتر به بهرهوری بیشتر تغییر میکند؛ درس مهم پروژه FRW نفت سپاهان
-
تبدیل مواد و انرژی که هدر میرفت به محصول قابل استفاده و ارزشمند
-
تفتان به ایستگاه گمرکی ریلی تجارت ایران و پاکستان تبدیل شد
-
بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بندر بوشهر
-
ما بر تضمین ایمنی دریانوردان تمرکز داریم
-
«نبود تشکلهای صنفی قدرتمند» پیگیری مطالبات دریانوردان را دشوار کرده است
-
آیا ایران برای آینده دریانوردی خود برنامه دارد؟
-
دریانوردان در خط مقدم آتش



