احمد جباری خبر داد:
به دنبال جبران خسارتدیدگان حمله به بندرلنگه هستیم
نماینده مردم بندرلنگه، پارسیان و بستک در مجلس شورای اسلامی، از برگزاری نشست ویژهای جهت بررسی وضعیت و رفع مشکلات خسارتدیدگان حمله اخیر متجاوزان آمریکایی-صهیونیستی به بندرلنگه خبر داد.
به گزارش اقتصادسرآمد، احمد جباری در بندرعباس با اشاره به برگزاری این نشست، به مانااظهار کرد: این نشست با حضور فرماندار شهرستان و مدیران سازمان بنادر و دریانوردی برگزار و طی آن بررسی ابعاد خسارات وارده و راهکارهای قانونی برای حمایت از آسیبدیدگان بررسی شد.
وی با تأکید بر لزوم تسریع در فرآیند حمایتها، افزود: طی هماهنگیهای صورت گرفته با کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تمام توان خود را برای حل مشکلات این عزیزان و تخصیص منابع اعتباری لازم به کار بستهایم تا بخشی از آلام و خسارات وارده جبران شود.عضو کمیسیون عمران مجلس همچنین از سفر قریبالوقوع اعضای این کمیسیون به همراه مدیران ارشد سازمان بنادر و دریانوردی به استان هرمزگان خبر داد و گفت: هدف از این سفر، نظارت میدانی بر وضعیت زیرساختها و اتخاذ تصمیمات عاجل برای بازسازی و تقویت بنادر غرب استان است.
نماینده مردم غرب هرمزگان با اشاره به نقش راهبردی بندرلنگه در اقتصاد منطقه، بر ضرورت تغییر نگاه مسئولان تأکید کرد و ادامه داد: سازمان بنادر و دریانوردی باید نگاهی ویژه و حمایتی به بندرلنگه داشته باشد. در حال حاضر روند پیگیریها در مرحله تکمیل پروندهها و تجمیع اسناد قانونی است تا فرآیند تخصیص بودجه و پرداخت خسارات بدون وقفه انجام شود.
جباری در پایان خاطرنشان کرد: مجلس با جدیت پیگیر احقاق حقوق شهروندان و فعالان اقتصادی است که در پی این اقدامات خصمانه دچار آسیب شدهاند.
به گزارش اقتصادسرآمد، احمد جباری در بندرعباس با اشاره به برگزاری این نشست، به مانااظهار کرد: این نشست با حضور فرماندار شهرستان و مدیران سازمان بنادر و دریانوردی برگزار و طی آن بررسی ابعاد خسارات وارده و راهکارهای قانونی برای حمایت از آسیبدیدگان بررسی شد.
وی با تأکید بر لزوم تسریع در فرآیند حمایتها، افزود: طی هماهنگیهای صورت گرفته با کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تمام توان خود را برای حل مشکلات این عزیزان و تخصیص منابع اعتباری لازم به کار بستهایم تا بخشی از آلام و خسارات وارده جبران شود.عضو کمیسیون عمران مجلس همچنین از سفر قریبالوقوع اعضای این کمیسیون به همراه مدیران ارشد سازمان بنادر و دریانوردی به استان هرمزگان خبر داد و گفت: هدف از این سفر، نظارت میدانی بر وضعیت زیرساختها و اتخاذ تصمیمات عاجل برای بازسازی و تقویت بنادر غرب استان است.
نماینده مردم غرب هرمزگان با اشاره به نقش راهبردی بندرلنگه در اقتصاد منطقه، بر ضرورت تغییر نگاه مسئولان تأکید کرد و ادامه داد: سازمان بنادر و دریانوردی باید نگاهی ویژه و حمایتی به بندرلنگه داشته باشد. در حال حاضر روند پیگیریها در مرحله تکمیل پروندهها و تجمیع اسناد قانونی است تا فرآیند تخصیص بودجه و پرداخت خسارات بدون وقفه انجام شود.
جباری در پایان خاطرنشان کرد: مجلس با جدیت پیگیر احقاق حقوق شهروندان و فعالان اقتصادی است که در پی این اقدامات خصمانه دچار آسیب شدهاند.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
-
ترجمه اجرایی کلیدواژههای بیانیه مشترک ایران و عمان درباره تنگه هرمز
-
کشف ۷۳ هزار تن نهاده دامی قاچاق و احتکاری در سراسر کشور
-
ورود یک میلیون و 200 هزار نفر گردشگر به گیلان در تعطیلات اخیر
-
رونق گردشگری کیش نیازمند راه اندازی پروازهای متعدد است
-
پیام سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به مناسب روز جهانی دریانورد
-
حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از پروژه های راهبردی پالایشگاه نفت تهران
-
نصب بزرگترین سکوی نفتی خلیج فارس با تکیه بر دانش بومی
-
یک پورتال خدمات محور بر بستر سامان سوئیت
-
از خودرو تا کشتی؛ خودرانها قانونمند میشوند
-
از تربیت مدیران حرفهای تا ارتقای ظرفیت عملیاتی مهرآباد
-
با وجود آسیب به بیش از ۲ هزار منطقه، میانگین خاموشیها در دوران جنگ کمتر از ۵۰ دقیقه بود
-
ازسرگیری پروازهای ایران و امارات در هفته جاری
-
وقتی رقابت از تولید بیشتر به بهرهوری بیشتر تغییر میکند؛ درس مهم پروژه FRW نفت سپاهان
-
تبدیل مواد و انرژی که هدر میرفت به محصول قابل استفاده و ارزشمند
-
تفتان به ایستگاه گمرکی ریلی تجارت ایران و پاکستان تبدیل شد
-
بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بندر بوشهر
-
ما بر تضمین ایمنی دریانوردان تمرکز داریم
-
«نبود تشکلهای صنفی قدرتمند» پیگیری مطالبات دریانوردان را دشوار کرده است
-
آیا ایران برای آینده دریانوردی خود برنامه دارد؟
-
دریانوردان در خط مقدم آتش



