بازدید رییس و اعضای کمیسیون انرژی مجلس از پایانه نفتی خارگ

کارکنان صنعت نفت جزیره خارگ در خط مقدم جنگ اقتصادی

  رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: کارکنان صنعت نفت جزیره خارگ در خط مقدم جنگ اقتصادی ایران اسلامی در حال جهاد هستند، مطالبات و مشکلات این خط شکنان تحریم در کمیسیون انرژی و همچنین کمیسیون های تخصصی و مرتبط مجلس مورد بررسی قرار گرفته که طی چند روز آینده نتیجه اقدامات دیده خواهد شد.
به گزارش اقتصاد سرآمد ،   رییس و اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت در سفر به بزرگترین پایانه صادراتی کشور پس از بازدید میدانی از اسکله های صادراتی در نشستی با کارکنان عملیاتی پایانه نفتی خارگ دیدار و گفتگو کردند. فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار داشت : پایانه نفتی خارگ یکی از  مهمترین و راهبردی ترین پایانه‌ نفتی جهان است، امروز در رطوبت بالای ۹۰ درصد و گرمترین فصل سال اعضای کمیسیون انرژی به همراه معاون حقوقی و امور مجلس وزیر نفت در این منطقه عملیاتی حضور پیدا کردند، تا از نزدیک شاهد فعالیت های این جهادگران باشند.
وی افزود : هدف از این سفر درک شرایط جهادگران ایران اسلامی در صنعت عظیم نفت کشور در این جزیره و بررسی سختی کار و مشکلاتی که دارند و همچنین تقدیر و تشکر از ایثاگرانی که در خط مقدم و صف اول تولید نفت و صادرات نفت کشور در حال جهادگری هستند.
حسنوند جهادگران صنعت نفت و اهالی شریف جزیره خارگ را به عنوان سنگردارانی نام برد که در ۸ سال دفاع مقدس بصورت مستمر مورد هجوم و بمباران بوده اند ، اما با تلاش و ایثار گری های آنها ، جزیره خارگ از نفس نیفتاد و صادرات نفت کشور قطع نشد و چرخه اقتصاد ایران اسلامی تداوم یافت.  خدوم.حسنوند خاطر نشان کرد : امروز هم به لطف خداوند و تلاش همه عزیران در شرکت پایانه های نفتی ایران، ذخیره سازی ، خدمات دهی به نفتکش ها با دقت و ظرفیت بالا توسط کارکنان خدوم ایران اسلامی در حال انجام است .
وی در تشریح اقدامات شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان مرکز ثقل صادرات نفت کشور در حوزه دریایی و ذخیره سازی بیان داشت : خوشبختانه مدیران و مجموعه پایانه‌های نفتی ایران هوشمندانه عمل کردند و زمانی که دشمن به زعم خودش ما را تحریم کرده بود با  دانش فنی و امکانات داخلی که در اختیار داشتند به نوسازی و بازسازی تجهیزات اینجا اقدام کردند.
کارکنان صنعت نفت جزیره خارگ  در خط مقدم جنگ اقتصادی
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه