نامه ای سرگشاده به سران  سه قوه ایران اسلامی

دکترکریم طالقانی

​​​​​​​به یاد دارم در دوران اصلاحات یک روسری افتاد مدیرفرهنگ و ارشاد اسلامی وقت خوزستان عزل شد با متولیان امر برخورد شدید شد و بعضا محاکمه شدند. اکنون دردولت کریمه وفخیم سیزدهم درجشنواره موسوم به دهه فجر وقاحت به حدی می رسد که ازداوری خانم دعوت  وتریبون در اختیارش قرار می گیرد تا پرچمدارترویج ازدواج نامشروع سفید و به سخره گرفتن عقد مشروع ازدواج گردد. آیا ازخون شهدا و  جانبازان نبایدخجالت کشید؟
آیا ما در سنین نوجوانی خون درخط مقدم دادیم تا شاهد به سخره  گرفتن آرمان های انقلاب باشیم.
سردارسلیمانی و  همرزمانش از ناموس شیعیان جهان دفاع کردند تا در دوران شما مردم شاهد چنین وقاحت هایی باشند؟ وظایف نظارتی ،حمایتی  وهدایتی وزارت ارشاد  شامل حمایت ازچنین داوران بی شرم وحیایی است؟ هدایت چنین افکار  مسموم به جامعه است؟
آیا خدمتی ازاین بهتر و بیشتر به دشمنان انقلاب اسلامی  و کشور می توان تصورکرد؟ آیا مجلس  انقلابی به ریاست برادرشهید و همرزم سلیمانی تذکر، سئوال و استیضاح را چه زمانی جایز می داند؟
ریاست محتر م عدلیه کی قراراست ورود کند؟ هنوز برخورد قاطعانه حضرت امام ازیادمان نرفته است که چگونه بامجری زن برخورد کردند که اوشین رااسوه زنان خوانده بود.
شاید بشود تحریم و  تورم را  هرچند دشوارتحمل کرد. اما نمی شود توهین به مقدسات و آرمان های انقلاب و  فرهنگ اصیل راتحمل کرد. گیریم در دیزی بازاست حیای گریه کجاست؟  نگارنده به عنوان یک روزنامه نگار و جانباز انقلاب اسلامی  و دفاع مقدس درخواست پی گیری مسئولان و  برخورد با
عاملان ومسببان این بی آبرویی و بی  حیایی که ضمیر  و روح و روان فرهنگ دوستان  و خانواده  شهدارا  آزرده است را دارد.
نامه ای سرگشاده به سران  سه قوه ایران اسلامی
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
ضمیمه