قالیباف در دیدار با خیرین و مدیران موسسات خیریه

۶ میلیون فرد بدون بیمه رایگان بیمه می‌شوند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر برای ۶ میلیون نفر از افرادی که بیمه نیستند منابع در نظر گرفتیم تا همه آنها بدون اخذ وجه بیمه شوند.
به گزارش اقتصادسرآمد، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با خیرین و مدیران موسسات خیریه، گفت: برای بنده مایه افتخار است که در این ایام و ماه رمضان عزیز در جمع شما برادران و خواهران گرامی هستم، یکایک شما مایه افتخار کشور و فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی هستید و در این شرایط سخت خدا به شما توفیق داده تا با همت و اراده و دست در جیب خودتان به این مردم خدمت کنید. 
قالیباف افزود: ما به عنوان افرادی که امکانات و بیت المال در دستانمان است باید حساس باشیم به تعبیر حضرت آقا «چه بسا که فردای قیامت خدا برای کارهای نکرده مان آنقدر یقه مان را بگیرد که در رابطه با کارهای کرده مان از ما سوال نشود».
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای پیگیری موضوعات مطرح شده جلسه دیگری نیز باید برگزار شود، افزود: بنده با همه وجودم به این موضوع باور دارم و می توانم ده ها مورد از کارهای بزرگ و کوچکی که شاهد آن بودم را نام ببرم؛  ما هر کجا در کشور به موفقیت رسیدیم مردم در آن موفقیت حضور داشتند حتی موضوعی مانند جنگ که از آن پیچیده تر وجود ندارد.
وی افزود: شهدای بزرگی که می بینید از مردم عادی بودند که به جنگ رفتند و ارتشی و سپاهی نبودند و اگر پاسدار شدند در جبهه و در میدان دفاع پاسدار شدند. به همین دلیل پیروزی و تداوم انقلاب با حضور مردم رقم خورد، اگر اقتصاد ما امروز به این وضعیت افتاده و در این وضع قرار گرفته برای این است که 90 درصد اقتصاد دولتی بوده است.
قالیباف اضافه کرد: بنده با همه وجودم معتقدم دو چیز کشورمان را نجات می دهد کمااینکه همیشه اینگونه بوده است و هرگاه به این دو مورد عمل نکردیم محکوم به شکست بودیم.
 ابتدا به سنت های الهی باور داشته و خدا باوری داشته باشیم و دوم اینکه مردم باوری داشته باشیم. امام (ره) بارها فرمودند؛ کارهایی که مردم می توانند انجام دهند دولت ها در آن دخالت نکنند. ما در همه کارها دخالت می کنیم که این اشکال اساسی ما است.
۶ میلیون فرد بدون بیمه  رایگان بیمه می‌شوند
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه