پیام مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات؛ روابط عمومی باید مطالبه گر باشد عدالت و مردم داری سرلوحه کار قرار گیرد

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه روابط عمومی باید مطالبه گر باشد و در این راستا به بهترین شکل ایفای نقش کند، گفت: وعده های داده شده از سوی مسئولان چه در ستاد و چه در بنادر باید از طریق روابط عمومی پیگیری شود تا بتوانیم برنامه ها و وعده های ارائه شده را محقق کنیم.به گزارش اقتصاد سرآمد از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی اکبر صفایی در گردهمایی مسئولان و کارشناسان روابط عمومی این سازمان ، با تاکید بر اینکه تحول مورد نظر دولت در حوزه دریایی حتما باید ایجاد شود، اظهار کرد: تمام تلاش خودرا به مار خواهیم‌گرفت تا طی چند سال آینده با عزم جدی، این تحول در حوزه دریایی و به ویژه حمل و نقل دریایی ایجاد شود.مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه سند تحول دریایی در دستور کار است، تاکید کرد: با برنامه ریزی صحیح در بخش های مختلف، در انتظار تصویب سند نمانده ایم و اقدامات مربوطه در حال انجام است.صفایی با اشاره به اینکه با فعالیت در حوزه دریایی در تلاش هستیم تا رونق اقتصادی برای فعالان حمل و نقل دریایی رقم بخورد، گفت: سازمان بنادر و دریانوردی با اختیارات قانونی در سطح بین المللی، اقدامات خود را بنابر ۳ وظیفه محول شده تحت عنوان دولت صاحب بندر، دولت صاحب پرچم و دولت صاحت ساحل پیش می برد و با توجه به رویکرد دولت سیزدهم، ارتباط موثر با کشورهای همسایه در دستورکار قرار دارد و خوشبختانه طی مدت اخیر نیز اقدامات بسیار ارزنده ای در در سطح کشور و سازمان بنادر و دریانوردی انجام شده است.
وی افزود: خوشختانه در حوزه توسعه صادرات نیز روند رو به رشدی را تجربه می کنیم و امیدوار هستیم فعالیت ها به همین شکل پیش برود و بتوانیم اثرات مطلوبی را برای اقتصاد کشور شاهد باشیم.
مدیرعامل سازمان بنادر با بیان اینکه روابط عمومی باید مطالبه گر باشد و به خوبی در این حیطه ایفای نقش کند، عنوان کرد: باید وعده های داده شده از سوی مسئولان چه در ستاد و چه در بنادر از طریق روابط عمومی پیگیری شود تا بتوانیم اینگونه با تلاش جدی تمامی برنامه ها و وعده های ارائه شده را محقق کنیم. 
صفایی تاکید کرد:  روابط عمومی باید عدالت محوری و مردم داری را در سازمان به صورت جدی پیگیری نماید.
وی اظهار داشت: روابط عمومی باید در حوزه بازاریابی و معرفی پروژه های سرمایه گذاری هم ورود کند.
پیام مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت روز ملی
 روابط عمومی و ارتباطات
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی همچنین طی پیامی ۲۷ اردیبهشت، روز ملی روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت. متن پیام علی‌اکبر صفایی، مدیرعامل  سازمان بنادر و دریانوردی بدین شرح است: روابط عمومی و کارگزاران پرتلاش و متعهد این حوزه، نقش و تأثیر بسزایی در توفیق سازمانی ایفا می کنند و به مثابه حلقه ارتباط سازمان با ذینفعان، مسیر تعالی  سازمان ها را هموار می سازند.
در عصر ارتباطات و اطلاعات، تحولات شگفت آور در حوزه فناوری، جهان را کوچکتر و انسان ها را به هم نزدیکتر ساخته و در رقابت فزآینده برای انتشار اطلاعات و اخبار، اطلاع رسانی سریع و صحیح به عنوان یک الزام پیش روی سازمان ها قرار گرفته است و در این شرایط خاص ، یکی از کارکردهای مهم و محوری روابط عمومی ها ، تبیین درست و شفاف از اقدامات صورت گرفته، با بهره گیری از تمامی ظرفیت های رسانه ای به ویژه فضای مجازی برای مقابله با توطئه های دشمنان ، در ضربه زدن به امید و اعتماد مردم است.
 بدون تردید با تببین خدمات انجام گرفته و اقدامات ارزشمند دولت برای مردم و رفع خلاهای ارتباطی میان ملت و مسئولان، جامعه نسبت به خدمتگزاری دولت احساس مطلوب تری خواهد داشت.
 بدیهی است، نامگذاری یک روز با عنوان «روز ارتباطات  و روابط عمومی»، بیانگر نقش و اهمیت والای روابط عمومی در مناسبت های انسانی ، سازمانی و اجتماعی در دنیای پیچیده امروز است. این روز را به تمامی طلایه داران عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی و همکاران روابط عمومی که در جهت تحقق اهداف و ماموریت های بلند و راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی گام بر می دارند، تبریک گفته و سلامتی و توفیق روز افزون این عزیزان را از خداوند منان خواستارم.

پیام مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات؛ روابط عمومی باید مطالبه گر باشد عدالت و مردم داری سرلوحه کار قرار گیرد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه