طی یک سال گذشته:
۳۱۰۰ واحد اقتصادی در کشور به تولید بازگشتهاند
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهور گفت: طی یک سال گذشته با حضور و همکاری مردم ۳۱۰۰ واحد اقتصادی به تولید بازگشتهاند.
سید امیر حسین مدنی در همایش توسعه و سرمایه گذاری شهرستان سربیشه با اشاره به فرامین امام(ره) برای ایجاد نهضت جهاد سازندگی، نهضت خانه سازی برای محرومان و نهضت سوادآموزی با راه اندازی حساب ۱۰۰ امام(ره)، اظهار کرد: در سفر دوم ریاست جمهوری، نماینده وی توانست در این شهرستان حضور پیدا کند.
وی گفت: به همین دلیل به دستور رئیس جمهور به سربیشه آمدهام تا سلام رئیس حمهور را به مردم این شهرستان تقدیم کنم.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهور بیان کرد: اگر میخواهیم همه مشکلات کشور در حوزههای مختلف حل شود باید همان کاری را انجام دهیم که امام(ره) در سالهای بعد از پیروزی انقلاب انجام داد که آن به میدان آمدن مردم است تا مشکلات موجود توسط خود مردم رفع شود.نماینده معاون اول رئیس جمهور در نهضت احیای واحدهای اقتصادی تصریح کرد: تنها راه نجات کشور از مشکلات، به میدان آمدن مردم است و بیش از ۶۰ هزار واحد تولیدی در کشور تعطیل یا نیمه تعطیل است که حداقل ۲۰ درصد از این واحدها یعنی ۱۲ هزار واحد باید فعال شود.
مدنی با بیان اینکه باید با سرمایه گذاری برای فرآوری تولیدات معدنی این شهرستان از خام فروشی جلوگیری شود، افزود: ۳۹۰۰ واحد تولیدی با سرمایه گذاری مردم در یک سال گذشته در کشور احیا شده و امیدواریم با به میدان آمدن مردن زمینه احیای بقیه این واحدها هم فراهم شود.
وی با تاکید بر توجه به جهاد تبیین و جهاد تولید، اظهار کرد: برای حل مشکلات کوله بری، خروج آبهای زیرزمینی و پیگیری مشکلات بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این شهرستان قول پیگیری در تهران میدهم.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم دولت سیزدهم برای حضور در برنامههای روز سربیشه به این شهرستان سفر کرده است. معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهور امروز با استقبال معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی وارد سربیشه شد و بدو ورود به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
وی در این سفر از کارگاه صفحات کابینتی که مشکل نقدینگی داشت، بازدید کرد و مشکلات مطرح شده را تلفنی پیگیر شد که قول تخصیص ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای رفع مشکلات واحد تولیدی از نتایج این بازدید بود.
سید امیر حسین مدنی در همایش توسعه و سرمایه گذاری شهرستان سربیشه با اشاره به فرامین امام(ره) برای ایجاد نهضت جهاد سازندگی، نهضت خانه سازی برای محرومان و نهضت سوادآموزی با راه اندازی حساب ۱۰۰ امام(ره)، اظهار کرد: در سفر دوم ریاست جمهوری، نماینده وی توانست در این شهرستان حضور پیدا کند.
وی گفت: به همین دلیل به دستور رئیس جمهور به سربیشه آمدهام تا سلام رئیس حمهور را به مردم این شهرستان تقدیم کنم.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهور بیان کرد: اگر میخواهیم همه مشکلات کشور در حوزههای مختلف حل شود باید همان کاری را انجام دهیم که امام(ره) در سالهای بعد از پیروزی انقلاب انجام داد که آن به میدان آمدن مردم است تا مشکلات موجود توسط خود مردم رفع شود.نماینده معاون اول رئیس جمهور در نهضت احیای واحدهای اقتصادی تصریح کرد: تنها راه نجات کشور از مشکلات، به میدان آمدن مردم است و بیش از ۶۰ هزار واحد تولیدی در کشور تعطیل یا نیمه تعطیل است که حداقل ۲۰ درصد از این واحدها یعنی ۱۲ هزار واحد باید فعال شود.
مدنی با بیان اینکه باید با سرمایه گذاری برای فرآوری تولیدات معدنی این شهرستان از خام فروشی جلوگیری شود، افزود: ۳۹۰۰ واحد تولیدی با سرمایه گذاری مردم در یک سال گذشته در کشور احیا شده و امیدواریم با به میدان آمدن مردن زمینه احیای بقیه این واحدها هم فراهم شود.
وی با تاکید بر توجه به جهاد تبیین و جهاد تولید، اظهار کرد: برای حل مشکلات کوله بری، خروج آبهای زیرزمینی و پیگیری مشکلات بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این شهرستان قول پیگیری در تهران میدهم.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم دولت سیزدهم برای حضور در برنامههای روز سربیشه به این شهرستان سفر کرده است. معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهور امروز با استقبال معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی وارد سربیشه شد و بدو ورود به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
وی در این سفر از کارگاه صفحات کابینتی که مشکل نقدینگی داشت، بازدید کرد و مشکلات مطرح شده را تلفنی پیگیر شد که قول تخصیص ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای رفع مشکلات واحد تولیدی از نتایج این بازدید بود.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
نگرانی اسرائیل از قدرت نمایی نیروی دریایی ایران
-
آیا قند پارسی از طریق بندر چابهار به بنگاله می رسد؟
-
چرا تعجب؟ قاعده همین است !
-
۳۱۰۰ واحد اقتصادی در کشور به تولید بازگشتهاند
-
ایفای نقش در مسیر کریدور شمال به جنوب از تکالیف گروه کشتیرانی است
-
چرا بندر چابهار تحریم نشد؟
-
در حوزه دانش بنیان پیشرفت داشتیم اما از نظر اجرایی خیلی فاصله داریم
اخبار روز
-
تمدید خودکار قراردادهای اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید
-
نقش مهم جامعه محلی در ارتقای جایگاه ژئوپارک جزیره قشم
-
کمبود سرمایه گذاران در ایجاد زیرساختهای توریسم دریایی
-
اعلام مهمترین مأموریتهای معاونت برنامهریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر
-
انتصاب مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان رئیس کمیته حمل و نقل دریایی مدیریت بحران
-
توسعه بازار سرمایه اولویت محوری وزارت اقتصاد است
-
هدفگذاری تولید ۹۵۰ هزار تن آبزی پرورشی در افق برنامه هفتم پیشرفت
-
انجام ۲۶۶ هزار سفر دریایی در مرکز هرمزگان طی جنگ رمضان
-
تداوم خدمت در بنادر شهید باهنر، جاسک، سیریک و تیاب همزمان با مساعدتر شدن شرایط
-
نقشآفرینی راهبردی بندر چابهار در حفظ جریان تجارت دریایی کشور
-
بازدید مدیران ارشد اقتصادی و برنامهریزی مازندران از بندر نوشهر
-
لقمان پارسی نیا سرپرست معاونت برنامهریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی شد
-
پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت روز جهانی هیدروگرافی
-
آمادهباش شبکه ریلی برای خدمترسانی به عزاداران
-
عمان به دنبال ایجاد هاب صنعت بانکرینگ سبز
-
«جزایر خلیج فارس» موتور بازسازی اقتصاد ایران در پساجنگ
-
تغییرات در خصوص اصلاح بخشی از ریز ساختارهای معاملاتی در بازار سهام عادی و مرحله معاملات پایانی TAL
-
برای بردن فقط بازیکنان نمیدوند؛ ما هم سهمی داریم
-
برق ۶۲ اداره تهران قطع شد
-
مانور سراسری مدیریت هوشمند تلفات انرژی برق «پروژه ملی مهتاب»



