در ۹ماهه گذشته انجام شده است:

ثبت حدود ۱۳ میلیون تردد در محور های مواصلاتی استان اردبیل 


اردبیل - جبار زاده خبرنگار اقتصادسرآمد- معاون فنی وراههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در ۹ ماهه گذشته از ثبت حدود۱۳ میلیون  تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ازاردبیل،منصور نجفقلیزاده معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری استان در بازدید از سامانه هوشمند محور سرچم گفت :در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که۱۲ میلیون و۳۳۶هزار و۴۰۲ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده بود افزایش ۵ درصدی را شاهد هستیم.
وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۶ میلیون و ۵۶۰ هزار و۶۵۵ تردد در مبادی ورودی و ۶ میلیون و ۴۲۳ هزار و ۵۳۱ تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده افزود:نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۶میلیون و ۷۹ هزار و ۶۵۵ تردد در مبادی خروجی ثبت شده بود در ۹ ماهه گذشته افزایش بیش از ۵ درصدی را نشان می دهد.
نجفقلیزاده ادامه داد:در مدت مشابه سال قبل ۶ میلیون و۲۵۶ هزار و ۸۹۵ تردد در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده بود که در ۹ ماهه گذشته ۵ درصد افزایش را شاهد هستیم.
معاون فنی وراههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل محورهای اردبیل-آستارا وبالعکس،اردبیل-نیر وبالعکس و اردبیل-مغان بالعکس را جزوه محورهای پرتردد استان برشمرد و تصریح کرد:در ۹ ماهه گذشته ۱۰ میلیون و۹۶۸ هزار و ۱۸۷ تردد در محور اردبیل- آستارا و بالعکس،۹ میلیون و۷۷۲ هزار و۶۸۸ تردد در محور اردبیل-نیر وبالعکس و بیش از ۷ میلیون تردد نیز در محور اردبیل-مغان و بالعکس ثبت شده است.
نحفقلیزاده در مدت یاد شده از ثبت ۹ میلیون و۲۵۱ هزار و۳۰۸ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد:این میزان ۱۰ درصد از کل تردد استان را شامل می شود.
وی محور بران –سه راهی سربند،گرمی-بیله سوار و محورمشگین شهر- کنگرلو را درای بیشترین تردد تخلف سرعت غیرمجاز عنوان کرد .و گفت:در ۹ ماهه گذشته ۲۸۷ هزار و۴۲۲ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران-سه راهی سربند،۲۵۴ هزار و۲۸۵ تردد در محور گرمی-بیله سوار و ۲۴۲ هزار و۱۱۱تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور مشگین شهر-کنگرلو ثبت شده است.
معاون فنی وراههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل میانگین سرعت استان را ۷۲ کیلومتر دانست و بیان کرد: رانندگان برای حفظ جان خود وسایر مترددین درجاده ضمن رعایت سرعت و سبقت باید به علائم راهور در جاده نیز توجه کنند.
ثبت حدود ۱۳ میلیون تردد در محور های مواصلاتی استان اردبیل 
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه