مدیر عامل شرکت ملی پخش فروراده های   نفتی ایلام : 

از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه  میزان ۶۵هزار و ۷٠٠ لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد


ایلام - حسن بیگی خبرنگار اقتصاد سرآمد-مدیرعامل شرکت ملی پخش فروارده های نفت منطقه ایلام گفت: در ۹ماه ابتدایی سال جاری بالغ بر ۶۴میلیون لیتر انواع سوخت به ادوات کشاورزی تحویل داده شده است.
 پرویز ایدون  درنشست مجازی  اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام با مدیران دستگاه های اجرایی استان در گروه کار، کرامت و پاسخگویی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه میزان ۶۵هزار و ۷٠٠ لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد. 
وی افزود: این میزان سوخت قاچاق شامل ۴٠هزار و ۹٠٠ لیتر نفت سفید، ۲۳هزار و ۷٠٠ لیتر نفت و گاز و یک هزار و ۱٠٠ لیتر بنزین بوده است. 
 مدیرعامل محترم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام  ادامه داد:در مدت یاد شده با برگزاری گشت‌های مشترک و اکیپ‌های با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی و پلیس امنیت اقتصادی کلیه مصرف کنندگان انواع سوخت ائم از جزئی و کلی و همچنین تمام مسیرهایی که امکان قاچاق در آن وجود داشت مورد رصد قرار گرفت و قاچاق سوخت به میزان قابل توجهی کاهش یافت.     
 وی  در بخش دیگری از سخنان خود به سوخت اختصاص یافته به ادوات کشاورزی اشاره داشت و تصریح کرد: در ۹ماه ابتدایی سال جاری میزان ۶۴میلیون و ۱٠۷هزارو ۱۴٠ لیتر انواع سوخت به ادوات کشاورزی تحویل داده شده
 است. 
ایدون گفت: از این مقدار۲۴میلیون به تراکتورها، ۴٠ میلیون و ۱۴٠ لیتر به کمپاین ها جهت برداشت محصولات کشاوزی و ۱٠۷هزار لیتر نیز به صنایع اقتصادی  اختصاص داده شده است.
از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه  میزان ۶۵هزار و ۷٠٠ لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه