همه امکانات و ظرفیتهای شرکت نفت در خدمت افزایش تولید قرار دارد
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از اهتمام ویژه شرکت ملی نفت ایران به اجرای کامل طرحهای نگهداشت و افزایش تولید گاز خبر داد.
به گزارش اقتصادسرآمد، حمید بورد اولویت راهبردی این شرکت را افزایش تولید دانست و گفت: همه امکانات و ظرفیتهای شرکت در خدمت افزایش تولید نفت و گاز قرار دارد.
حمید بورد در بازدید از ایستگاه تقویت فشار وراوی در منطقه عملیاتی پارسیان شرکت نفت مناطق مرکزی گفت: کارکنان شرکت ملی نفت ایران و همچنین پیمانکاران در بخشهای مختلف به صورت شبانه روزی مشغول خدمت هستند تا بحث نگهداشت و افزایش تولید محقق شود و تمام تلاش ما در مجموعه وزارت نفت حمایت حداکثری از تلاش کارکنان به ویژه در بخش عملیات است.
معاون وزیر نفت افزود: در بازدید امروز از ایستگاه تقویت فشار گاز وراوی آخرین مراحل راه اندازی و وضعیت پروژه بررسی شد.بورد تصریح کرد: با راه اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز وراوی به میزان ۳ تا ۵ میلیون مترمکعب در روز به تولید گاز کشور اضافه میشود.
وی افزود: اهتمام شرکت ملی نفت ایران اجرای طرحهای نگهداشت و افزایش تولید گاز است تا در فصل زمستان مشکلی برای تأمین گاز کشور وجود نداشته باشد و در این مسیر نیز نیازمند همدلی و همراهی مردم عزیز در بخش مصرف هستیم.
بر اساس این گزارش، حمید بورد مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران که روز گذشته برای بازدید از منطقه ویژه پارس همراه اعضای کمیسیون انرژی مجلس وارد عسلویه شده بود امروز از ایستگاه تقویت فشار گاز وراوی در منطقه عملیاتی پارسیان در استان فارس بازدید کرد.
به گزارش اقتصادسرآمد، حمید بورد اولویت راهبردی این شرکت را افزایش تولید دانست و گفت: همه امکانات و ظرفیتهای شرکت در خدمت افزایش تولید نفت و گاز قرار دارد.
حمید بورد در بازدید از ایستگاه تقویت فشار وراوی در منطقه عملیاتی پارسیان شرکت نفت مناطق مرکزی گفت: کارکنان شرکت ملی نفت ایران و همچنین پیمانکاران در بخشهای مختلف به صورت شبانه روزی مشغول خدمت هستند تا بحث نگهداشت و افزایش تولید محقق شود و تمام تلاش ما در مجموعه وزارت نفت حمایت حداکثری از تلاش کارکنان به ویژه در بخش عملیات است.
معاون وزیر نفت افزود: در بازدید امروز از ایستگاه تقویت فشار گاز وراوی آخرین مراحل راه اندازی و وضعیت پروژه بررسی شد.بورد تصریح کرد: با راه اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز وراوی به میزان ۳ تا ۵ میلیون مترمکعب در روز به تولید گاز کشور اضافه میشود.
وی افزود: اهتمام شرکت ملی نفت ایران اجرای طرحهای نگهداشت و افزایش تولید گاز است تا در فصل زمستان مشکلی برای تأمین گاز کشور وجود نداشته باشد و در این مسیر نیز نیازمند همدلی و همراهی مردم عزیز در بخش مصرف هستیم.
بر اساس این گزارش، حمید بورد مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران که روز گذشته برای بازدید از منطقه ویژه پارس همراه اعضای کمیسیون انرژی مجلس وارد عسلویه شده بود امروز از ایستگاه تقویت فشار گاز وراوی در منطقه عملیاتی پارسیان در استان فارس بازدید کرد.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
-
اطلاعیه شرکت فرودگاهها در خصوص محدودیتهای پروازی در ایام تشییع رهبر شهید انقلاب
-
هزینههای نادیده گرفتن ریسک در حمل و نقل دریایی
-
از وعده لایروبی تا قرارداد خارج سازی مغروقهها ی اروند
-
بازتعریف رابطه انرژی، جغرافیا و امنیت در «آسهآن»
-
لزوم بهرهگیری از اطلاعات بروز در مدیریت دریاپایه
-
«دریادلان دنا» شهیدان گمنام تجارت دریایی ایران
-
ترجمه اجرایی کلیدواژههای بیانیه مشترک ایران و عمان درباره تنگه هرمز
-
کشف ۷۳ هزار تن نهاده دامی قاچاق و احتکاری در سراسر کشور
-
ورود یک میلیون و 200 هزار نفر گردشگر به گیلان در تعطیلات اخیر
-
رونق گردشگری کیش نیازمند راه اندازی پروازهای متعدد است
-
پیام سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به مناسب روز جهانی دریانورد
-
حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از پروژه های راهبردی پالایشگاه نفت تهران
-
نصب بزرگترین سکوی نفتی خلیج فارس با تکیه بر دانش بومی
-
بهره برداری از پورتال صندوق توسعه صنایع دریایی با 12 خدمت الکترونیکی برخط
-
از خودرو تا کشتی؛ خودرانها قانونمند میشوند
-
از تربیت مدیران حرفهای تا ارتقای ظرفیت عملیاتی مهرآباد
-
با وجود آسیب به بیش از ۲ هزار منطقه، میانگین خاموشیها در دوران جنگ کمتر از ۵۰ دقیقه بود
-
ازسرگیری پروازهای ایران و امارات در هفته جاری
-
وقتی رقابت از تولید بیشتر به بهرهوری بیشتر تغییر میکند؛ درس مهم پروژه FRW نفت سپاهان
-
تبدیل مواد و انرژی که هدر میرفت به محصول قابل استفاده و ارزشمند



