مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان هرمزگان خبرداد:
ساخت هتل ۵ ستاره در ساحل بندرعباس برای نخستین بار پس از انقلاب اسلامی
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان از ساخت هتل ۵ ستاره در ساحل بندرعباس برای نخستین بار بعد از انقلاب اسلامی خبر داد.
به گزارش اقتصادسرآمد، محمد محسنی در گفت و گو با مانا بر ضرورت توسعه زیرساختهای گردشگری در نوار ساحلی استان به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگران به ویژه در نیمه دوم سال، تأکید کرد و گفت: در این راستا هر ساله اعتبارات استانی و ملی تخصیص مییابد.مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان، عنوان کرد: علاوه بر ایجاد زیرساختهای گردشگری توسط دولت در استان هرمزگان، شاهد حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت توسعه توریسم منطقه هستیم.وی یکی از بخشهایی که طی سالهای اخیر شاهد افزایش تمایل سرمایه گذاران بوده است را ساخت انواع اقامتگاهها عنوان کرد و اظهار داشت: ایجاد اقامتگاهها شامل انواع مختلف از هتل تا اقامتگاه بوم گردی است.محسنی یکی از مهمترین پروژهها در این زمینه را ساخت هتل ۵ ستاره در ساحل شهرستان بندرعباس اعلام و تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی، این پروژه نخستین پروژه ساخت هتل ۵ ستاره در بندرعباس محسوب میشود و تا پیش از این چنین هتلی در این شهرستان ساحلی ساخته نشده بود.این مقام مسئول در استان هرمزگان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این پروژه مهم اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک با افتتاح این هتل ساحلی شاهد رونق بیش از پیش توریسم در هرمزگان و منطقه خلیج فارس باشیم.
به گزارش اقتصادسرآمد، محمد محسنی در گفت و گو با مانا بر ضرورت توسعه زیرساختهای گردشگری در نوار ساحلی استان به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگران به ویژه در نیمه دوم سال، تأکید کرد و گفت: در این راستا هر ساله اعتبارات استانی و ملی تخصیص مییابد.مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان، عنوان کرد: علاوه بر ایجاد زیرساختهای گردشگری توسط دولت در استان هرمزگان، شاهد حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت توسعه توریسم منطقه هستیم.وی یکی از بخشهایی که طی سالهای اخیر شاهد افزایش تمایل سرمایه گذاران بوده است را ساخت انواع اقامتگاهها عنوان کرد و اظهار داشت: ایجاد اقامتگاهها شامل انواع مختلف از هتل تا اقامتگاه بوم گردی است.محسنی یکی از مهمترین پروژهها در این زمینه را ساخت هتل ۵ ستاره در ساحل شهرستان بندرعباس اعلام و تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی، این پروژه نخستین پروژه ساخت هتل ۵ ستاره در بندرعباس محسوب میشود و تا پیش از این چنین هتلی در این شهرستان ساحلی ساخته نشده بود.این مقام مسئول در استان هرمزگان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این پروژه مهم اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک با افتتاح این هتل ساحلی شاهد رونق بیش از پیش توریسم در هرمزگان و منطقه خلیج فارس باشیم.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
آمریکا و رژیم صهیونیستی قطعاً پاسخ دندان شکن دریافت خواهند کرد
-
«انجمن دریانوردان تجاری» از فقر نیروی انسانی تا مطالبات صنفی دریانوردان
-
کشور دریایی ایران در حوزه گردشگری دریایی فقیراست
-
ضرورت بهره گیری از الگوهای موفق برای توسعه مَکُران
-
پزشکیان: خارجیها میتوانند در اسکلههای ایران سرمایهگذاری کنند
-
ساخت هتل ۵ ستاره در ساحل بندرعباس برای نخستین بار پس از انقلاب اسلامی
-
تالار توافقی ارز، زمینهساز تسهیل خرید ارز با نرخهای واقعی میشود
-
لزوم برنامهريزي گسترش توليد مديريتشده ماهي تيلاپيا در ایران
اخبار روز
-
هزینههای نادیده گرفتن ریسک در حمل و نقل دریایی
-
از وعده لایروبی تا قرارداد خارج سازی مغروقهها ی اروند
-
بازتعریف رابطه انرژی، جغرافیا و امنیت در «آسهآن»
-
لزوم بهرهگیری از اطلاعات بروز در مدیریت دریاپایه
-
«دریادلان دنا» شهیدان گمنام تجارت دریایی ایران
-
ترجمه اجرایی کلیدواژههای بیانیه مشترک ایران و عمان درباره تنگه هرمز
-
کشف ۷۳ هزار تن نهاده دامی قاچاق و احتکاری در سراسر کشور
-
ورود یک میلیون و 200 هزار نفر گردشگر به گیلان در تعطیلات اخیر
-
رونق گردشگری کیش نیازمند راه اندازی پروازهای متعدد است
-
پیام سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به مناسب روز جهانی دریانورد
-
حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از پروژه های راهبردی پالایشگاه نفت تهران
-
نصب بزرگترین سکوی نفتی خلیج فارس با تکیه بر دانش بومی
-
یک پورتال خدمات محور بر بستر سامان سوئیت
-
از خودرو تا کشتی؛ خودرانها قانونمند میشوند
-
از تربیت مدیران حرفهای تا ارتقای ظرفیت عملیاتی مهرآباد
-
با وجود آسیب به بیش از ۲ هزار منطقه، میانگین خاموشیها در دوران جنگ کمتر از ۵۰ دقیقه بود
-
ازسرگیری پروازهای ایران و امارات در هفته جاری
-
وقتی رقابت از تولید بیشتر به بهرهوری بیشتر تغییر میکند؛ درس مهم پروژه FRW نفت سپاهان
-
تبدیل مواد و انرژی که هدر میرفت به محصول قابل استفاده و ارزشمند
-
تفتان به ایستگاه گمرکی ریلی تجارت ایران و پاکستان تبدیل شد



