مسمومیت افکارعمومی با تروریسم سمی

ایرج گلشنی
مسمومیت زنجیره ای در مدارس دخترانه به آسیب جسمی دانش آموزان معصوم ختم نشده، بلکه روح یک ملت را جریحه دار و افکارعمومی جامعه را مسموم کرده است. قتل و عام زنجیره ای روح و روان مردم همراه با تهدید جانی دختران این آب و خاک، خطر بسیار بزرگی است که مقابله بزرگ و محکم می طلبد. 
انتظار می رفت به همان سرعتی که دیگر مجرمان شناسایی شده و می شوند، تروریست های وحشی که دختران معصوم و بی گناه را هدف قرار داده و نوجوانان را هدف توطئه شوم خود قرار داده اند، به سرعت شناسایی، دستگیر، محاکمه و مجازات شوند؛ تأخیر در این روند، افکار عمومی را بسیار آزرده خواهد ساخت و ابهامات و نقدهای سهمگینی به سامانه اطلاعات و امنیت کشور وارد می کند. این خود ضایعه ای جدیدی است که از عمل تروریست های سمی به وجود می آید.
تروریست های سمی، به طور دقیق مانند سم وارد بدنه جامعه شده اند و تمامی ارکان و ابعاد آن را تحت شعاع قرار داده اند و هیچ پایانی هم برای کار آن ها قابل تصور نیست. چندین مرحله اقدام در چندین نقطه ایران نشان می دهد که این ترورهای جمعی، بسیارحرفه ای، دقیق، برنامه ریزی و تمرین شده و به وسیله یک گروه بزرگ با سازماندهی خاص شکل گرفته است. موضوع دیگر از تئوری «دفعی- احساسی» گذشته است و چندین بار تکرار و شناسایی نشدن، نشان می دهد که با بیو ترور سازماندهی شده بزرگی مواجه هستیم.محکوم می کنیم این اقدام شنیع و غیرانسانی را و خواستاریم که فرزندان غیرت مند این آب و خاک در دستگاه های امنیتی، هر چه زودتر چشمه و سرچشمه را بخشکانند و این سبک خطرناک از بیو ترور را برای همیشه ریشه کن کنند.تاثیر روحی – روانی این اقدام، اکنون همه خانواده ها را – حتا آنان که فرزند مدرسه ای ندارند- تحت تاثیر قرار داده است. هر جا سخن از مسمومیت دختران معصوم است و همه نگرانند که اقدام بعدی گروه تروریست سمی کجا خواهد بود. برخی خانواده ها از رفتن فرزندشان به مدرسه جلوگیری کرده اند و حاضر به ریسک خطرناک نیستند. این به آموزش کشور لطمه می زند و فضای امن مدارس را ملتهب و نگران کرده است. همه و هر روز جستجوگر اخبار هستند تا خبری از بازداشت تروریست ها به دست آورند. هرگز جامعه با چنین درخواست هماهنگی مواجه نبوده برای کشف و دستگیری عوامل یک حرکت غیر انسانی. بدون شک، دستگیری عوامل حمله تروریستی سمی که انسان را یاد جنایت های شیمیایی مانند حلبچه می اندازد، موجب رضایت و آرامش خاطر افکار عمومی جامعه خواهد شد.
مسمومیت افکارعمومی با تروریسم سمی
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه