گفتگوی جالب با میلیاردر دبی که برخی از گرانترین پلاک های دنیا را خریده است

بالویندر سینگ صحنی، میلیاردر مستقر در دبی، معروف به ابو صباح، به دلیل علاقه اش به اتومبیل های فوق لوکس و پلاک های عجیب و غریب مشهور است. او در سال ۲۰۱۶ زمانی که پلاک خودروی '5' را با قیمت حیرت انگیز ۳۳ میلیون درهم خرید، توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.
 ابو صباح، که رئیس گروه RSG است، گفت که مجموع تعداد پلاک‌های VIP متعددی که از دبی و ابوظبی در اختیار دارد، بسیار بیشتر از ارزش رولزرویس‌ها و سایر وسایل نقلیه درجه یک او در کلکسیون خود است. 
من ده ها پلاک ماشین VIP دارم، اما نمی خواهم فاش کنم. من هم پلاک دبی 5 دارم و هم ابوظبی 5. اینها گران ترین پلاک هایی هستند که دارم. همه پلاک های من خیلی بیشتر از ۱۰۰ میلیون درهم هستند و کل هزینه پلاک های VIP از ارزش ماشین های من بیشتر است. من به لطف خدا و دعای مادرم تعداد دقیق ماشین ها را نمی دانم.
او همچنین فاش کرد که "دبی 5" همچنان پلاک شماره مورد علاقه او است که اغلب هنگام گشت و گذار در شهر از آن استفاده می کند.
چرا میلیون ها دلار برای پلاک های VIP خرج می کنید؟
 او با لبخند می گوید: «وقتی به دبی آمدم، ماشین‌های رولزرویس زیادی داشتم، اما بعد متوجه شدم که هر خانه‌ای یک رول رویس دارد. اگر من دو تا داشته باشم، آنها سه تا دارند. داستان اعداد از سال ۲۰۰۶ شروع شد، زمانی که من به یک هتل فوق لوکس رفتم و آن ها به من اجازه ورود ندادند. آنها پرسیدند "آیا شما رزرو دارید یا اینجا می مانید". گفتم من فقط برای بازدید از هتل آمده ام. گفتند بدون رزرو نمی توانید وارد شوید مگر اینکه پلاک ۲ رقمی داشته باشید. بنابراین من به حراج رفتم و ۳ عدد پلاک را به قیمت ۲/۸ [میلیون] درهم خریدم.» 

مرده شماره ها
 ابوصباح عدد ۹ و رنگ آبی را نماد خوش شانسی می داند. من بیشتر با خودکار آبی امضا می کنم. او می‌گوید که هیچ قلم سیاهی در دفتر من وجود ندارد.
ابوصباح همیشه شیفته اعداد بود. او قبل از انتقال به دبی در سال ۲۰۰۶ در کویت اقامت داشت. بیش از دو دهه پیش، او با به دست آوردن گرانترین شماره تلفن همراه در این کشور به قیمت ۶۰۰ هزار درهم، سر و صدایی در سراسر کویت به راه انداخت. او روابط نزدیکی با خانواده سلطنتی کویت نیز داشت.
 اشتیاق برای پول
برنامه روزانه ابوصباح معمولاً از ساعت ۶ صبح شروع می شود، زمانی که او روز را با یک ساعت پیاده روی صبحگاهی آغاز می کند. او سپس قبل از رفتن به دفتر مرکزی از سایت های مختلف پروژه خود بازدید می کند. او همچنین در طول روز، قبل از بازگشت به خانه، جلساتی را در ادارات دولتی برنامه ریزی می کند. تعاملات او با شرکای تجاری اغلب تا اواخر وقت و تا نیمه شب ادامه دارد.
 این میلیاردر به طور قابل توجهی از مسائل سیاسی دوری می کند و ترجیح می دهد فقط در مورد موضوعاتی صحبت کند که شور و شوق او را برمی انگیزد. او به دلیل پایداری و ثبات خود در میان همسالانش شهرت پیدا کرده است، و عاقلانه انرژی خود را برای چیزهایی که خسته کننده و منفی می‌داند هدر نمی دهد.
 میلیاردر فقط یک علاقه دارد. او می گوید: «علاقه من پول درآوردن است»
گفتگوی جالب با میلیاردر دبی که برخی از گرانترین پلاک های دنیا را خریده است
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه