وزیر فرهنگ در یادواره شهید صادق گنجی:

دیپلماسی فرهنگی در دولت مردمی با جدیت دنبال می‌شود

 بوشهر- سهیلا کرمپورنیا خبرنگار اقتصادسرآمد- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروزه حوزه فرهنگ و هنر در درخشان‌ترین دوره تاریخ خود قرار گرفته است.به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، محمدمهدی اسماعیلی  در یادواره شهید صادق گنجی در برازجان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و نام 670 شهید والامقام شهرستان دشتستان به‌ویژه شهید والامقام شهید صادق گنجی گفت: روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را در شورای فرهنگ عمومی به نام شهید گمنام نام‌گذاری کردیم تا زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فراهم شود. 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بابیان اینکه شهادت عزیزانمان در نیروی انتظامی را نیز تبریک و تسلیت عرض می‌کنم تاکید کرد: شهدای عزیز ما در عرش اعلا «عند ربهم یرزقون» هستند. 
اسماعیلی بابیان اینکه ما به حضور در محفل شهدا نیاز داریم افزود: شهید صادق گنجی یکی از شهدای عالی‌مقام کشور است که باید بیش‌ازپیش به جامعه معرفی شود. 
وی با گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه اضافه کرد: سازگاری دین با علم جدید از موضوعات مهمی است که زمینه تقویت وحدت حوزه و دانشگاه را باید فراهم سازیم. 
وی افزود: در دولت انقلابی و مردمی بنابراین داریم که در مسیر آرمان‌های انقلاب با قوت حرکت کنیم و با همه وجود و توان در مسیر انقلاب حرکت کرده و مشکلات و کمبودها را رفع کنیم. 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در دولت مردمی در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی و فرهنگی امر خدمت‌رسانی شتاب بسیار بالایی گرفته است. 
اسماعیلی با اشاره به اجرای ۴۰۰ طرح عمرانی در دشتستان در دو سال اخیر تصریح کرد: سد دالکی، بیمارستان برازجان و بزرگراه دالکی - کنار تخته از پروژه‌های شاخص این شهرستان است.وی تاکید کرد: از زمان ورود به این شهرستان دشتستان، جلوه‌های زیبایی از فرهنگ و هنر را دیده‌ایم، بی‌دلیل نیست که اینجا مهد پرورش نخبگان فرهنگی کشور است.
دیپلماسی فرهنگی در دولت مردمی با جدیت دنبال می‌شود
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه