حضور بندرامیرآباد در هفتمین  دوره نمایشگاه بین المللی حمل‌ونقل ،‌ لجستیک و صنایع وابسته تهران


  مازندران _ سهیلا مرآتی خبرنگار اقتصادسرآمد- هفتمین دوره نمایشگاه حمل‌ ونقل ،‌ لجستیک و صنایع وابسته با هدف ایجاد فضایی جهت تعامل میان متقاضیان ، شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در حوزه صنعت حمل‌ونقل با حضور فعال بندرامیرآباد در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادرودریانوردی امیرآباد؛ هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ، لجستیک و صنایع وابسته تهران با شعار "حمل و نقل هوشمند، ترانزیت و توسعه اقتصاد" با حضور 316  شرکت تخصصی ، سازمان‌ها و مجموعه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی از جمله سازمان بنادر ودریانوردی ، راه آهن و هواپیمایی ج.ا.ا و شرکت های خصوصی مرتبط با صنعت حمل و نقل از 27 آذرماه سال جاری در مصلی امام خمینی (ره)  آغاز و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.
آگاهی از آخرین دستاوردهای شرکت‌ها به ویژه شرکت‌های دانش بنیان در حوزه حمل‌ونقل ، برقراری تعامل میان شرکت‌ها و متقاضیان ، آشنایی با ایده‌های محققان و پژوهشگران ، برگزاری میز ارتباطات مردمی با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی و رؤسای سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در محل نمایشگاه به منظور پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان و  برپایی نشست‌های تخصصی از سوی مسئولین امر ، بخشی از برنامه های این نمایشگاه می باشد.
منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد نیز در این نمایشگاه با ارائه توانمندی ها و قابلیت های ترانزیتی ، لجستیکی و تخلیه و بارگیری خود در غرفه سازمان بنادرودریانوری میزبان بازدیدکنندگان می باشد.
گفتنی است در ساعات آغازین برپایی نمایشگاه وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیرعامل و معاونین سازمان بنادرودریانوردی از غرفه این سازمان بازدید کردند و قرار است در حاشیه این نمایشگاه چندین تفاهمنامه و قرارداد سرمایه گذاری با حضور مهرداد بذرپاش به امضاء برسد. 
حضور بندرامیرآباد در هفتمین  دوره نمایشگاه بین المللی حمل‌ونقل ،‌ لجستیک و صنایع وابسته تهران
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه