مدير امور اراضي استان آذربايجان شرقي  در سالروز تاسيس سازمان امور اراضي:

کارکنان مديريت امور اراضي در خط مقدم تأمين امنيت غذايي قرار دارند

تبریز امید محمد زاده خبرنگار اقتصادسرآمد - مدير امور اراضي سازمان جهادکشاورزي استان آذربايجان شرقي با ارسال پيامي به مناسبت سالروز تاسيس سازمان امور اراضي تاکيد نمود: کارکنان مديريت امور اراضي در خط مقدم تأمين امنيت غذايي قرار دارند .
بي شک يکي از بسترهاي اصلي تحقق بند 6 سياستهاي کلي برنامه هفتم ابلاغي رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالي) در خصوص امنيت غذايي و الگوي کشت، مديريت زمين و به خصوص صيانت از اراضي کشاورزي مي باشد که باعث پايداري در چرخه توليد و امنيت غذايي کشور مي‌شود يک ضرورت اجتناب ناپذير است و ضامن امنيت دفاعي و امنيت منطقه‌اي ايران خواهد بود.
بايد خاطرنشان سازيم که زمين به عنوان بستر توليد محصولات کشاورزي را نبايد به بهانه توسعه ساير بخش‌ها از بين برد. حفاظت و صيانت از اين اراضي ارزشمند به عنوان سرمايه ملي نسل‌هاي آينده، تنها با همکاري و مساعدت ساير دستگاه‌هاي اجرايي و خدمات‌رسان امکان‌پذير خواهد بود. سازمان امور اراضي کشور از جمله ارگانهاي موثر جمهوري اسلامي ايران در راستاي حمايت از روستاييان، کشاورزان، رشد و بالندگي کشاورزي و توسعه اقتصادي کشور بوده و بدون ترديد تحقق سياست‌هاي دولت مردمي و خدمتگزار براي حفظ، يکپارچگي، توسعه و ساماندهي اراضي کشاورزي، مرهون اقدامات دلسوزانه، جهادي، تعهد و تخصص تک تک همکاران امور اراضي است. 
مديريت امور اراضي استان آذربايجان شرقي به صورت پويا در راستاي حفظ اراضي كشاورزي، واگذاري و توسعه اراضي و ساماندهي و تثبيت مالكيت اراضي، كاداستر، رفع تداخلات و ... در جهت مديريت بر اراضي کشاورزي و توسعه و ساماندهي اراضي در حال فعاليت بوده و در مسير برخورد با تغيير کاربري غيرمجاز اراضي کشاورزي از خطاي هيچ فرد و نهادي چشم‌پوشي نمي‌کند.
اينجانب هفتم بهمن ماه سالروز تأسيس سازمان امور اراضي و قرار گرفتن در آستانه دهه مبارک فجر و ايام پيروزي انقلاب اسلامي را به همه همکاران و کارکنان خدوم و زحمت‌کش مديريت امور اراضي استان آذربايجان شرقي که پيشگامان خط مقدم تأمين امنيت غذايي کشور بوده و با مسئوليت پذيري خود  همواره مي کوشند تا در سير حرکت سازمان به سوي چشم اندازهاي تعيين شده، نقش مؤثري ايفاء نمايند، تبريک عرض نموده و توفيق روز افزون عزيزان در ارائه خدمات شايسته به مردم را از درگاه ايزد منان خواستارم.
کارکنان مديريت امور اراضي در خط مقدم تأمين امنيت غذايي قرار دارند
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه