با کسب رتبه برتر در بین رسانه های های استانی صورت گرفت؛

درخشش «صبح ساحل» در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران

 مجموعه صبح ساحل در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران به عنوان رسانه‌ی برتر استانی انتخاب و معرفی شد.
در آیین اختتامیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های کشور که با حضور وزیر ‌‌فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارشد از برترین‌ها و پیشکسوتان این حوزه تجلیل به عمل آمد. در این رویداد «مجموعه رسانه ای صبح ساحل» از بین صدها رسانه‌ به عنوان برترین رسانه‌ی استانی انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.
در همین راستا در این آیین از برترین‌های هفت بخش که شامل: بخش خبرگزاری، رسانه های نوین، انسان‌رسانه، بخش روزنامه، پایگاه‌خبری، هوش‌مصنوعی و استانی تقدیر شد که به خاطر عملکرد رسانه صبح ساحل در سایر شاخص ها مثبت ارزیابی و جایزه ویژه این بخش از سوی مهراب رشیدی، قائم مقام مدیر مسئول و سردبیر روزنامه، دریافت گردید.
روزنامه دریایی اقتصادسرآمد درخشش هلدینگ رسانه ای صبح ساحل را در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران که محل رجوع کنشگران سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و همچنین مدیران و علاقمندان مردمی در مصلای امام خمینی بود را صمیمانه تبرک و تهنیت عرض می نماید و برای دست اندرکاران این محموعه فعال و پویا به ویژه سرکار خانم کرمی مدیرمسئول محترم و خوش‌فکر و جناب آقای رشیدی قائم مقام مدیر مسئول وسردبیر جوان و جسور این مجموعه، توفیقات روز افزون آرزومند است.
درخشش «صبح ساحل» در بیست‌وچهارمین نمایشگاه  رسانه‌های ایران
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه