الحاق دو خودروی آتش‌نشانی به بنادر  و دریانوردی بندرلنگه


مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: ۲ دستگاه خودرو آتش نشانی به ناوگان آتش نشانی بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان افزوده شد و ظرفیت خودروهای آتش‌نشانی به پنج دستگاه افزایش یافت.
به گزارش اقتصادسرآمد، مرتضی سالاری افزود: با توجه به اهمیت و کارکرد و ماموریت های بنادر غرب هرمزگان ،تجهیز و ارتقای ناوگان امدادرسانی در بخش های امداد و نجات و آتش نشانی، یک ضرورت است.
وی با اشاره به جایگاه نخست بنادر غرب استان در بخش ترانزیت خودرو، جایگاه نخست در ترابری مسافر بین المللی، جایگاه نخست در تخلیه و بارگیری و صادرات کالاهای یخچالی، جایگاه نخست در تردد شناور و جایگاه چهارم در صادرات کالاهای نفتی و غیر نفتی اضافه کرد: در سال های گذشته اقداماتی برای ارتقای وضعیت ایمنی انجام ‌شده و با نوسازی ناوگان آتش نشانی بندر و اضافه شدن خودروهای جدید و برنامه ریزی مناسب برای افزایش سطح دانش علمی و عملیاتی آتش نشانان بندر، ضمن افزایش ضریب ایمنی، مکان امن و ایمنی برای صاحبان کالا و مشتریان بندر و مالکان شناورها ایجاد شده است.
مدیریت بنادر و دریانوردی غرب استان هرمزگان با نظارت بر ۶۰۰ کیلومتر مرز دریایی و پوشش ۱۰ بندر تجاری و مسافری، از کانون های مهم تبادلات تجاری و همچنین سفرهای دریایی محسوب می شود.
الحاق دو خودروی آتش‌نشانی به بنادر  و دریانوردی بندرلنگه
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه