افزایش و متناسب سازی تجهیزات  تخلیه و بارگیری بندر امیرآباد


مدیرکل بنادرودریانوردی امیرآباد با اشاره به افزایش و متناسب سازی تجهیزات تخلیه و بارگیری ، از پیشنهاد سرمایه گذاری جدید توسط اپراتور تخلیه و بارگیری در مجتمع بندری امیرآباد خبر داد.
به گزارش  اقتصادسرآمد،  محمدعلی موسی پور گرجی در نشست مدیران ارشد اپراتور تخلیه و بارگیری بندر امیرآباد تاکید کرد:  با توجه به ایجاد زیر ساخت ها و رشد سرمایه گذاری و همچنین بالارفتن ظرفیت نگهداری کالاهای اساسی و به تبع آن تردد بیشتر شناورها به بندر امیرآباد می بایست توان تجهیزات تخلیه و بارگیری هم به همین مقدار افزایش یابد تا مدت زمان سرویس دهی و کیفیت خدمات محقق شود. مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد افزود : بر اساس قرارداد فیمابین بندر با اپراتور تخلیه و بارگیری تجهیزات مورد نیاز در اسکله ها و محوطه های بارانداز استقرار داشته و مشغول فعالیتند ، لذا در حال حاضر این تجهیزات کافی نبوده و نیاز به به روز رسانی و خرید تجهیزات جدید و اضافه نمودن به تجهیزات موجود ضروری به نظر می رسد.
محمد علی موسی پور اعلان داشت : با توجه به سیاست های سازمان بنادر و دریانوردی در سال جاری برنامه ریزی های لازم برای خرید تجهیزات بندری و دریایی برای بنادر کشور صورت پذیرفته منتهی مشارکت بخش خصوصی و اپراتورهای تخلیه و بارگیری هم می تواند به این امر سرعت بخشیده و سازمان بنادر هم با ارئه تسهیلات از توان بخش خصوصی حمایت می کند.
 وی با توجه به درخواست های مکرر صاحبان کالا به منظور تسهیل و تسریع در انجام خدمات بیان کرد : در جلسات مکرری که با ذی نفعان بندر از سال گذشته برگزار شده است ، یکی از دغدغه های اصلی سرمایه گذاران و صاحبان کالا ، کمبود تجهیزات تخلیه و بارگیری می باشد که باید بر اساس نرم  استاندارد عملیات بندری متناسب گردد.
افزایش و متناسب سازی تجهیزات  تخلیه و بارگیری بندر امیرآباد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه