اوجی در سفر به مسکو مطرح شد:

روند توسعه مناسبات ایران و روسیه  ادامه می یابد 

وزیر نفت و رئیس طرف ایرانی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و روسیه با قدردانی از ابراز همدردی طرف روس در پی شهادت رئیس‌جمهور کشورمان تاکید کرد: روند توسعه مناسبات دوجانبه ادامه خواهد یافت.
به گزارش اقتصادسرآمد،  جواد اوجی این سخنان را در دیدار با الکساندر نواک معاون نخست‌وزیر روسیه در جریان سفر به مسکو مطرح کرد.
وزیر نفت در این دیدار که با حضور ایگور لویتبن دستیار رئیس‌جمهور روسیه در همکاری‌های بین‌المللی و سرگئی تسیویلیف وزیر انرژی این کشور در دفتر نخست‌وزیری در مسکو انجام شد، از تلاش‌های نواک در مدت سه ساله تصدی ریاست طرف روسی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی با تهران قدردانی و آمادگی ایران را برای تداوم همکاری‌ها با وزیر انرژی روسیه که در این نشست به عنوان رئیس جدید طرف روسی این کمیسیون معرفی شد اعلام کرد.
اوجی در این دیدار که با حضور کاظم جلالی سفیر کشورمان در مسکو و دیگر اعضای هیأت ایرانی انجام شد، همچنین گفت: در دوران ریاست‌جمهوری شهید رئیسی پایه‌گذاری خوبی در مناسبات دوجانبه انجام شد. وی اظهارداشت: با اتکا به این طرح‌ریزی و قراردادهای منعقد شده در تمام بخش‌ها، روند توسعه مناسبات ادامه خواهد یافت و دو کشور از این پس گام‌های محکم‌تری در این مسیر بر خواهند داشت.
روند توسعه مناسبات ایران و روسیه  ادامه می یابد 
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه