یک نماینده مجلس: 

استفاده از فناوری‌های نوین برای رفع ناترازی انرژی ضروری است


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: استفاده از فناوری‌های نوین برای رفع این ناترازی در زمینه تولید، توزیع و مصرف با هدف کاهش اتلاف انرژی در تمامی این حوزه‌ها ضروری است.
به گزارش اقتصادسرآمد، سید اسماعیل حسینی با اشاره به موضوعاتی که باید در اولویت اقتصادی مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم قرار گیرد،به خانه ملت  گفت: از آنجا که بحران پیرامون ناترازی انرژی چالش اصلی کشور طی سال‌های پیش رو خواهد بود باید با افزایش سرمایه‌گذاری اصلاحات اساسی در این حوزه انجام داد.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناترازی در حوزه، بنزین، برق، گاز و حتی آب، افزود: برای رفع این ناترازی باید در زمینه تولید، توزیع و مصرف استفاده از فناوری‌های نوین را افزایش دهیم تا اتلاف انرژی در تمامی این حوزه‌ها کاهش پیدا کند.  
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین باید با جدی گرفتن بهینه‌سازی مصرف می‌توان بخش قابل‌ملاحظه‌ای از ناترازی انرژی را کاهش داد، ضمن آنکه آموزش و ارتقاء فرهنگ عمومی برای افزایش صرفه‌جویی مصرف بهینه را به دنبال دارد که به‌یقین کمک شایانی به کاهش ناترازی خواهد کرد.
استفاده از فناوری‌های نوین برای رفع ناترازی انرژی ضروری است
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه